امروز دوشنبه  ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
تقدیر از رادیو بنگلای معاونت برون مرزی؛
تقدیر از رادیو بنگلای معاونت برون مرزی؛

«رنگین کمان» با مخاطبانی در هر سن

مشاهده ۱۸۸
۱۴۰۲/۰۸/۲۱- ۰۹:۵۶
تعداد بازدید:188

مسئول کانون هواداران رادیو بنگلا در شهر «رانگپور» کشور بنگلادش از برنامه رادیو بنگلای اداره کل شبه قاره و شرق آسیای معاونت برون مرزی تقدیر کرد و این برنامه را مناسب هر سنی دانست.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، «رنگین کمان» ویژه برنامه ای برای کودکان و نوجوانان بنگلادشی است که ترکیبی از دانش و شادی است.

«عبدالقدوس» مسئول کانون «آی.آر.آی.بی فن کلاب» در شهر رانگپور بنگلادش گفت: رادیو بنگلا محبوب ترین رادیوی من است. هر یک از ما علایق متفاوتی داریم و دوست داریم در مورد چیزهای مختلف یاد بگیریم. تک تک برنامه‌هایی که در این رادیو با چیدمان سلیقه‌های مختلف پخش می‌شود، بسیاری از نیازهای ما را برآورده می‌کنند. نمی دانم چگونه از مسئولان رادیو بنگلا تشکر کنم.

وی که به نمایندگی از سایر اعضای کانون سخن می‌گفت، افزود: با این حال، «رنگین کمان» یکی از برنامه‌هایی است که با آمیختن دانش و شادی همزمان، دل مخاطبان در هر سنی را به دست آورده است. اگرچه عمدتا به عنوان یک برنامه برای کودکان و نوجوانان ارائه می‌شود، اما من فکر می‌کنم شنوندگان بالای هفتاد سال نیز به سال های نوجوانی باز می‌گردند و مشتاقانه منتظر شنیدن «رنگین کمان» در هر پنجشنبه می‌شوند. من از چند قسمت آخر برنامه دلنشین «رنگین کمان»، واقعا لذت بردم. داستان واقعی «دو دوست و همسایه» با موضوع عواقب زیاده خواهی یا افراط گرایی که در (26 اکتبر) 4آبان پخش شد، نمونه ای درخشان از اخلاقیات برای زندگی روزمره است.

همچنین داستان‌های آموزنده و فکاهی در برنامه روز (12 اکتبر ) 20 ماه مهر بسیار عالی و زیبا اجرا شد. اجرای «نانجیبا فیروز» با عنوان «آنوقت من واقعا انسان بودم» و سرود حماسی و هیجان انگیز با عنوان «فریاد فلسطین» قلب من را تکان داد. من به نمایندگی از شنوندگان و دوستداران رادیو بنگلا از تهیه کننده این برنامه «ندا رحیق»، گویندگان محمد اشرف الرحمان، غازی عبدالرشید، و خانم اختر جهان، صمیمانه تشکر و قدردانی می‌کنم. همچنین از همه دست اندرکاران رادیو بنگلا برای ارائه این همه برنامه‌های روشنگرانه و فوق العاده تشکر می‌کنم. ارادتمند شما عبدالقدوس رییس کانون هواداران رادیو بنگلا در شهر رانگپور. بنگلادش.

رادیو بنگلا اداره کل شبه قاره و شرق آسیای معاونت برون مرزی دارای کانون‌ها و کلوپ های متعدد در نقاط مختلف کشور بنگلادش است. کارکرد این کانون‌ها با اعضای فراوان و فعالی که دارند بدین گونه است که در زمان پخش برنامه‌های رادیو و نیز پس از بازنشر آن در تارنمای رادیو به آدرس https://parstoday.ir/bn با اشتراک گذاری موضوعات مطروحه در رادیو نوعی جهت دهی رسانه ای را شکل می دهند.

امتیاز شما