امروز يك شنبه  ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
شبکه العالم گزارش می دهد؛
شبکه العالم گزارش می دهد؛

بمباران شدید بیمارستان الشفا و 150کودک رها شده

مشاهده ۱۵۸
۱۴۰۲/۰۸/۲۱- ۱۰:۰۷
تعداد بازدید:158

وضعیت بسیار وخیم بیمارستان بمباران شده و تحت محاصره الشفا در غزه از سوی رژیم صهیونیستی با تلی از اجساد و کودکان رها شده خبرساز شد.

 به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، جنایت رژیم صهیونیستی درخصوص بمباران و محاصره بیمارستان الشفاء و مناطق اطراف آن منجربه شهادت و زخمی‌شدن بیماران پس از قطع برق بخش مراقبت های ویژه شد.

در گزارش اسراء البحیصی، خبرنگار شبکه العالم از وضعیت این بیمارستان بمباران شده آمده است؛ جنایتی که در بیمارستان شفا غزه رخ داده به گونه ای است که در نزدیکی بخش کلیه این بیمارستان بر اثر حملات رژیم صهیونیستی آتش سوزی رخ داده و ساختمان جراحی نیز بمباران شده است. 150 کودک در بیمارستان رها شدند و 100 جسد بدلیل عدم اجازه حمل آن برای دفن از سوی اشغالگران روی هم انباشته شدند.

وی  در خصوص تشریح وضعیت بیمارستان الشفا و مناطق اطراف آن به شهادت چهار نفر از مجروحان و بیمارانی که در بخش مراقبت های ویژه بستری بودند به دلیل قطع برق و از کار افتادن تجهیزات مراقبت های ویژه و دستگاه اکسیژن، محاصره تمام منطقه اطراف بیمارستان الشفا و عدم امکان کمک رسانی به زخمی‌های پناه گرفته در آپارتمان‌ها، اتمام دارو و تجهیزات پزشکی برای مداوای زخمی‌ها و محاصره 15000 هزار بیمار، مجروح ، پزشک، پرستار، امدادگر و آوارگانی که در آن منطقه در شرایط بسیار نامناسب محاصره شده اند، اشاره کرد.

امتیاز شما