امروز پنج شنبه  ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
خبرگزاری تصویری ایران پرس؛
خبرگزاری تصویری ایران پرس؛

تظاهرات ضد صهیونیستی حامیان فلسطین در نیویورک

مشاهده ۲۳۸
۱۴۰۲/۰۸/۲۲- ۱۳:۰۵
تعداد بازدید:238

طرفداران ملت مظلوم فلسطین در نیویورک به سمت منزل رئیس دموکرات سنای آمریکا که از حامیان اصلی رژیم صهیونیستی است، تظاهرات کردند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، صدها نفر از مردم منطقه بروکلین نیویورک، از موزه بروکلین تا خانه «چاک شومر»، رئیس دموکرات سنای آمریکا و از حامیان اصلی رژیم صهیونیستی، دست به  تظاهرات زدند.

 حامیان فلسطین یکشنبه ‌شب در تظاهرات ضد صهیونیستی در منطقه بروکلین نیویورک، توقف نسل‌کشی فلسطینیان، آتش‌بس فوری در غزه و توقف حمایت‌های دولت آمریکا را از رژیم صهیونیستی خواستار شدند.

گفتنی است؛ یهودیان ضد رژیم صهیونیستی و حامی مردم مظلوم غزه و فلسطین هم در تظاهرات ضد صهیونیستی در منطقه بروکلین نیویورک حضور داشتند. 

خاخام «یسرویل داوید وایس»، سخنگوی اتحادیه بین‌المللی یهودیان ضدصهیونیسم در حاشیه این تظاهرات گفت: خاخام‌های این اتحادیه از ابتدای پیدایش صهیونیسم، اعلام کرده‌اند رژیم صهیونیستی یک کلاهبرداری به نام دین یهود است و یهودیان از رنج مردم فلسطین گریه می‌کنند.

سخنگوی اتحادیه بین‌المللی یهودیان ضدصهیونیسم تاکید کرد: 75 سال است که صهیونیست‌ها باعث خونریزی فلسطینیان و نفرت شده‌اند، متاسفانه همه این کارها را هم به نام دین یهود انجام می‌دهند.

شماری از تظاهرکنندگان هم در جریان تجمع ضدصهیونیستی در منطقه بروکلین نیویورک در گفت وگو خبرنگار ایران‌پرس، ضمن حمایت از مردم مظلوم غزه و ابراز همدردی با آنان، بر توقف فوری نسل‌کشی فلسطینیان در غزه تاکید کردند.

https://farsi.iranpress.com/تظاهرات-ضد-صهیونیستی-حامیان-فلسطین-در-نیویورک

امتیاز شما