امروز چهارشنبه  ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
برنامه "اسرائیل می‌گوید" بررسی می‌کند؛
برنامه "اسرائیل می‌گوید" بررسی می‌کند؛

ارزیابی خسارات نیروهای اشغالگر در عملیات طوفان الاقصی

مشاهده ۲۴۶
۱۴۰۲/۰۸/۲۲- ۱۳:۴۰
تعداد بازدید:246

برنامه "اسرائیل می‌گوید" (Dice Israel) شبکه هیسپان تی وی به ارزیابی میران خسارات نیروهای اشغالگر در عملیات طوفان الاقصی می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه این هفته "اسرائیل می‌گوید" در گفت ‌و گو با کارشناس برنامه بحرانی‌هایی را که رژیم صهیونیستی طی سال های اخیر و  با آنها مواجه است زیر ذره بین می‌برد.

ابن برنامه با اجرای یهان عبدالنبی در همین راستا و تجدید تنش ها در جنوب لبنان و درگیری اسرائیل با حزب الله و مشکلات داخلی که نتانیاهو در داخل رژیم صهیونیستی با آن مواجه است گفت و گویی دارد با کارشناس برنامه‌هادی القبیسی مدیر مرکز تحقیقات الاتحاد.

از زمان وقوع جنگ علیه غزه رژیم اشغالگر در عرصه‌های مختلفی،خسارت دیده است؛ از خسارت های انسانی، کشته و مجروح شدن سربازان و شهرک نشینان گرفته تا خسارت های اقتصادی و سرمایه گذاری و در نهایت سقوط واضح و آشکار جایگاه این رژیم در عرصه بین المللی. می توان خسارت های این جنگ را در چهار محور اصلی ثبات سیاسی، هزینه نظامی، خسارت های اقتصادی و هزینه‌های اجتماعی برشمرد. خسارت‌های اقتصادی عملیات طوفان الاقصی برای رژیم صهیونیستی از بارزترین پیامدهای این جنگ است که اشغالگران با آن دست و پنجه نرم می‌کنند و نگران تأثیر آن بر بخش‌های حیاتی خود هستند.

برنامه «اسرائیل می‌گوید» روز دوشنبه ساعت 14:00 به وقت تهران از شبکه هیسپان تی وی پخش می‌شود و تکرار آن همان روز در ساعت های 20:30و12:30روی آنتن می رود.

امتیاز شما