امروز چهارشنبه  ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
با هدف کیفیت بخشی به برنامه‌های تولیدی و خبری؛
با هدف کیفیت بخشی به برنامه‌های تولیدی و خبری؛

نصب و راه اندازی ویدیو وال در استودیو تولید و پخش سیما

مشاهده ۱۶۳
۱۴۰۲/۰۸/۲۳- ۱۰:۱۸
تعداد بازدید:163

استودیو پخش و استودیو تولید سیما در صدا و سیمای استان همدان ه ویدیو وال تجهیز شدند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، به همت مهندسان معاونت فنی رسانه استانی، در استودیو شهید سید میلاد مصطفوی و استودیو پخش سیما ، 30 متر مربع ویدیووال با دو دستگاه کنترلر نصب و راه اندازی شد که هم اکنون نصب و راه اندازی این صفحات نمایشی مراحل آخر را پشت سر می‌گذارد. برای نصب و راه انداری این اندازه ویدیو وال افزون بر سی میلیارد ریال هزینه شده است.

مهندس مهدی سماوات معاون فنی صدا و سیمای استان همدان، با قدردانی از حمایت های مهندس شریفی معاون فنی و توسعه رسانه ملی و دکتر کیوان الوندی مدیر کل صدا و سیمای استان همدان نصب ویدیو وال را در کیفیت بخشی برنامه‌ها و زیبایی بصیری بسیار مهم دانست و گفت: این معاونت شناسایی آسیب های فنی را در دستور کار قرار داده است و با تدوین برنامه برای ارتقای امور فنی مرکز می‌کوشد.

ویدئو وال (VIDEO WALL ) یک سیستم نمایش عریض و یکپارچه با قابلیت پخش تعداد زیادی از ورودیهای ویدئویی در فرمت های مختلف است. نرم افزار کاملا فارسی ویدئو وال امکان تعریف پنجره‌های متعدد در سایز و موقعیت های دلخواه را برای نمایش همزمان ورودی‌های مختلف فراهم می نماید. واسط گرافیکی کاربری نرم افزار (کنترلر ویدئو وال) امکان دسترسی سریع و آسان ورودی‌ها و مدیریت منعطف تصاویر را میسر می سازد.

امتیاز شما