امروز شنبه  ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

«صدای تو» در «باغ هنر» می‌پیچد

مشاهده ۱۶۷
۱۴۰۲/۰۸/۲۳- ۱۲:۴۰

برنامه‌ رادیویی «باغ هنر» که از شنبه تا چهارشنبه از رادیو ایران پخش می‌شود، سه‌شنبه‌ها به نقد موسیقی اختصاص دارد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، عبدالله علایی تهیه کننده این هفته برنامه «باغ هنر» اعلام کرد: سه شنبه بیست و سوم آبان قطعه «صدای تو» اثری از «حجت اشرف زاده» با حضور کارشناسان در برنامه نقد و بررسی می‌شود.

 وی ادامه داد: «حجت اشرف زاده» خواننده، نوازنده و آهنگساز زاده نیشابور یکی از شهرهای استان خراسان رضوی است که در ادامه طرح «هفته‌های ایرانی» قطعه این خواننده نیشابوری در برنامه  نقد و بررسی می‌شود.

 تهیه کننده «باغ هنر» گفت: «اشرف زاده» با لحن‌ها و آواهای موسیقی ایرانی نزد پدر آشنا شد. ردیف آوازی را نزد رضا شاکری و صداسازی را نزد حمیدرضا نوربخش آموخت.

 «اشرف زاده» خواننده موسیقی ایرانی که اکثریت او را با اثر «ماه و ماهی» می‌شناسند، با بهره مندی از آموخته‌های خود  و شاگردی استادان به نام، در عرصه موسیقی سنتی ایران، به ارائه شیوه جدیدی از موسیقی آوازی پرداخته که بخشی از آن در آلبوم «ماه و ماهی» ارائه شده است. سبک «حجت اشرف زاده» تلفیقی از پاپ و سنتی میباشد.

 علایی در پایان افزود: سه شنبه بیست و سوم آبان  آبان با حضور مرتضی لطفی معلم آواز و آهنگساز، خلیل شفیعی شاعر و منتقد، حسن مهدی اعتباری کارشناس آواز و مهدی خیرخواهی ترکیب و نهایی ساز، قطعه «صدای تو» اثر «حجت اشرف زاده» در برنامه نقد فنی و محتوایی می‌شود.

 «باغ هنر» از شنبه تا چهارشنبه با اجرای شهاب شهرزاد ساعت ۱۶:۰۰ از رادیو ایران پخش می‌شود.

امتیاز شما