امروز پنج شنبه  ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳

تدارک رادیو ایران، به مناسبت میلاد حضرت زینب(سلام الله علیها)

مشاهده ۱۳۸
۱۴۰۲/۰۸/۲۷- ۱۰:۲۵

همزمان با ولادت پر سعادت حضرت زینب (سلام الله علیها) و روز پرستار رادیو ایران در ویژه برنامه‌های مختلف به این مناسبت می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، حضرت زینب کبرى علیها السلام در روز پنجم جمادى الاولى در شهر مدینه منوّره متولّد شد و جهان را به قدوم خویش مزین فرمود.

 رادیو ایران به همین مناسب برنامه‌های مختلفی را به شرح زیر تداک دیده است:

 «بهار جان» شنبه 27 آبان، با حضور حجت الاسلام آقا بابا، به سبک و سیره حضرت زینب(س) می‌پردازد. این برنامه به تهیه کنندگی حسین معصومی ساعت 22:00روانه آنتن می‌شود.

«همیشه بهار» ویژه برنامه دیگری است که در شب میلاد حضرت زینب(س) با موضوع صبر و استقامت ایشان با حضور حجت الاسلام مسلم داود نژاد، تهیه کنندگی حسین معصومی و اجرای آرش احمدی ساعت 22:30 تقدیم می‌شود.

 «راه شب» یکشنبه بامداد نیز با پخش مستند مدافعان سلامت این میلاد خجسته را گرامی میدارد. «راه شب»یکشنبه بامداد به تهیه کنندگی حسین معصومی و اجرای علیرضا جاویدنیا ساعت 00:30 پخش می‌شود.

 «سلام صبح بخیر» که از شنبه تا پنج شنبه ساعت 6:15 پخش می‌شود. روز یکشنبه 28 آبان، همزمان با سالروز ولادت با سعادت حضرت زینب (س) به این مناسبت می‌پردازد. «سلام صبح بخیر» این هفته به تهیه کنندگی زهرا قائدی و اجرای حامد نجم الهدی به روی آنتن می رود.

 «خانه و خانواده» نیز که از شنبه تا چهارشنبه ساعت 9:00 به روی آنتن می رود. روز یکشنبه با موضوع ویژگی‌های یک پرستار و با حضور یک خانواده پرستار به صورت ویژه به این موضوع می‌پردازد.

«خانه و خانواده» این هفته به تهیه کنندگی متین السادات فیروزی و اجرای فاطمه آل عباس تقدیم می‌شود.

 «به افق آفتاب»  نیز در سالروز ولادت حضرت زینب (س)  ساعت 11:25 از درس هایی که می توان از حضرت زینب(س) آموخت می‌گوید.

 «گلبانگ» هم با پخش قطعه «پرستار» با صدای قاسم افشار این میلاد خجسته را گرامی می دارد. «گلبانگ» از شنبه تا پنج شنبه به تهیه کنندگی ندا حاجی اسماعیلی و اجرای مریم نشیبا ساعت 15:00 تقدیم می‌شود.

 «ایرانشهر» روز یکشنبه 28 آبان، نیز به تهیه کنندگی حسین معصومی و اجرای مهرناز فقیهی از شنبه تا چهارشنبه ساعت 17:50 ازرادیو ایران پخش می‌شود.

 رادیو ایران پیشاپیش میلاد حضرت زینب (س) را تبریک می‌گوید.

امتیاز شما