امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

تجلیل کمیته امام خمینی (ره) از شبکه رادیویی معارف

مشاهده ۲۳۰
۱۴۰۲/۰۸/۲۹- ۱۲:۴۱

از شبکه رادیویی معارف در همایش تجلیل از مشترکین صدقات به پاس فرهنگسازی و تهیه و تولید برنامه‌های منسجم و همیاری با کمیته امداد امام خمینی(ره) قدردانی شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، همایش تجلیل از مشترکین صدقات (با متصدقین) به همت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم با هدف پاسداشت و قدردانی از نیت خیر و عمل صالح افراد نیک اندیش کشورمان، دستگاه‌ها و مجموعه‌های تاثیرگذار در صدقه، امروز دوشنبه ۲۹ آبان در قم برگزار شد.

در این همایش از شبکه رادیویی معارف به پاس فرهنگسازی و تهیه و تولید برنامه‌های منسجم و همیاری با کمیته امداد امام خمینی(ره) در راستای جلب مشارکت های مردمی و افزایش صدقات قدردانی و تجلیل شد.

شبکه رادیویی سراسری معارف از رسانه‌های فعال در این زمینه است که با تدارک برنامه‌های منسجم و حرفه ای، نقش بسزایی در اطلاع رسانی و آگاهی بخشی آحاد جامعه بر عهده دارد.

دست اندرکاران شبکه رادیویی معارف با همتی والا با برنامه سازی در قالب های مستند، گزارش و کارشناسی و... جهت آگاهی بخشی شهروندان مان از شرایط نیازمندان و محرومان برای زدودن فقر از چهره جامعه کوشیدند و در راستای دستگیری از نیازمندان،کمک به مستمندان فرهنگسازی کردند.

امتیاز شما