امروز سه شنبه  ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

مقابله با قاچاق پوشاک

مشاهده ۱۷۹
۱۴۰۲/۰۸/۳۰- ۰۸:۳۷

برنامه «ایران امروز» سه شنبه سی ام آبان، با حضور کارشناسان و صاحب نظران به موضوع مقابله با قاچاق پوشاک می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک خواستار ازسرگیری مقابله با قاچاق پوشاک در سطح عرضه به ‌صورت مستمر و اعلام گزارش عملکرد مسئولان این حوزه شد.

 مریم بانو فطرتی تهیه کننده برنامه «ایران امروز» بیان کرد: تاکنون بارها تولیدکنندگان پوشاک و اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران با انتقاد از ایجاد فضای ایمن برای قاچاق کالا در کشور، خواستار اجرای دوباره مصوبات قبلی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در حوزه مقابله با پوشاک قاچاق و برخورد جدی‌تر با عرضه‌کنندگان کالا‌های قاچاق در سطح عرضه و بازار شدند.

 وی ادامه افزود: در همین راستا، در برنامه روز سه شنبه میزبان مهندس حسین مجرد نشرودی رئیس اداره بازار و تجارت دفتر منسوجات و پوشاک وزارت صنعت، معدن و تجارت، سعید جلالی قدیری دبیر اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران و دکتر حمید رضا دهقانی نیا سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز خواهیم شد و پیرامون اقدامات لازم برای مقابله با قاچاق پوشاک بحث و تبادل نظر خواهیم کرد.

 گفتنی است «ایران امروز» سه شنبه‌ها به تهیه کنندگی مریم بانو فطرتی، اجرای احمد طبعی و هماهنگی اکرم خیرخواه ساعت 12:40 از رادیو ایران پخش می‌شود.

امتیاز شما