امروز دوشنبه  ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

«۳۶۰ در‌جه» دوباره روی آنتن شبکه افق می‌نشیند

مشاهده ۷۹۹
۱۴۰۲/۰۹/۱۲- ۱۴:۰۷

برنامه‌های مختلفی طی هفته با موضوعات اجتماعی، فرهنگی و سیاسی از شبکه افق سیما پخش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، یکی از برنامه‌هایی که از شروع طوفان الاقصی روی آنتن شبکه افق نقش بسته است، برنامه «به افق فلسطین» است ک هر روز ساعت ۲۰ از این شبکه پخش می‌شود.

این برنامه به تحلیل و بررسی طوفان الاقصی و اتفاقات و تحولات پس از آن می‌پردازد و از کارشناسان، تحلیلگران و با شخصیت‌های معروف متعدد با سلایق سیاسی مختلف به گفت‌گو می‌نشیند. این برنامه با اجرای سید حسین حسینی و المیرا شریفی مقدم پخش می‌شود.

روزهای شنبه تا چهارشنبه ساعت 19 برنامه «فرامتن» روی آنتن شبکه افق می‌رود؛ موضوع این برنامه تحلیل اخبار و موضوعات روز کشور در حوزه‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی است و از نمایندگان مجلس، کارشناسان و برخی مسئولان وزارتخانه‌ها و نهادهای عمومی، برای حضور در این برنامه دعوت می‌شوند. این برنامه شامل سه بخش، اخبار خوب، میز فرهنگی و هنریی و میز سیاسی و اقتصادی است. نادر سهرابی، مجری میز فرهنگی و هنری، سید ساسان رئیسیان مجری میز سیاسی و اقتصادی و محسن قره شیخ‌لو مجری بخش خبرهای خوب است.

یکی دیگر از برنامه‌های ثابت این شبکه، برنامه «انارستان» است که ساعت 16 روزهای شنبه تا چهارشنبه از شبکه افق پخش خواهد شد.

این برنامه درباره سبک زندگی براساس طب سنتی است و با دعوت از پزشکان و متخصصان این حوزه، به مسائل گوناگون داشتن یک زندگی سالم، راهکارهای پیشگیری و درمان بیماری‌ها با اتکا به شیوه‌های طب ایرانی و سنتی پرداخته می‌شود.

به غیر از این، برنامه‌ای تحت عنوان «۳۶۰ درجه» هر روز ساعت ۱۱ شب از شبکه افق پخش می‌شود. این برنامه درباره سواد رسانه‌ایست و در هر قسمت به مسائل مختلف روز و آگاهی‌بخشی در رابطه تکنولوژی جدید می‌پردازد.

امتیاز شما