امروز شنبه  ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
افشاگری رادیو ژاپنی معاونت برون مرزی صدا و سیما؛
افشاگری رادیو ژاپنی معاونت برون مرزی صدا و سیما؛

قدرت رسانه ای و تعیین کنندگی جمهوری اسلامی ایران

مشاهده ۲۸۴
۱۴۰۲/۰۹/۱۳- ۱۳:۳۵
تعداد بازدید:284

در پی افشاگری رادیو ژاپنی معاونت برون مرزی در خصوص فعالیت های افراطی ، اسلام ستیزانه و غیر انسانی یک فرقه ژاپنی در باریکه غزه، قدرت رسانه ای و تعیین کنندگی جمهوری اسلامی ایران، آشکارتر شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، به دنبال افشاگری رسانه ای رادیو ژاپنی اداره کل شبه قاره و شرق آسیای معاونت برون مرزی در خصوص حضور اعضای یک فرقه ژاپنی حامی رژیم صهیونیستی در میان نظامیان اشغالگر در نوار غزه، گروهک ژاپنی وادار به حذف ویدئوهای افراطی و اسلام ستیزانه در صفحات مجازی خود شد.

اعضای فرقه ژاپنی «ماکویا» اخیرا با حضور در باریکه غزه و شعار نویسی بر روی مهمات صهیونیست ها و نیز بارگذاری آن بر روی صفحات مجازی خود، آشکارا بر حمایت از نسل کشی و کشتار صهیونیست ها مهر تایید زدند. در پی این اقدام ضدانسانی، رادیو ژاپنی معاونت برون مرزی، با تولید گزارش هایی در رابطه با افشای ماهیت فرقه ماکویا و طراحی و سازماندهی فعالیت های آن توسط سفارت خانه‌های رژیم صهیونیستی و آمریکا در توکیو ، اقدام به انتشار آن در وب سایت و شبکه‌های اجتماعی خود نمود.

شایان ذکر است پست های مربوط به این موضوع در شبکه اجتماعی «ایکس» رادیو ژاپنی، چند صد هزار بار بازدید شد، به نحوی که حساب های رسمی و تاییدیه دار اقدام به بازنشر گزارش رادیو ژاپنی در صفحات ژاپنی، عربی، انگلیسی و سایر زبان‌ها با لوگوی پارس تو دی ژاپنی کردند.

این گزارش رادیو ژاپنی معاونت برون مرزی، در صفحه رسمی و دولتی کشور چین «الصین العربیه» در شبکه اجتماعی «ایکس» بازنشر شده و تاکنون دو میلیون و چهارصدهزار بازدید داشته است. همچنین ، صفحه اینستاگرامی @shaunking با تیک آبی و پنج میلیون و چهارصد هزار دنبال کننده نیز این گزارش را به اشتراک گذاشته و بیش از «73 هزار» پسند ، 2.2 میلیون بازدید و نزدیک به 9 هزار اظهار نظر داشته است. با هم رسانی سایر رسانه‌های همسو، موج خبری گسترده ای ایجاد شد.

افزایش نفرت کاربران فضای مجازی از اقدامات ضد انسانی این فرقه ژاپنی باعث شد که صفحات مجازی فرقه ماکویا به سرعت اقدام به حذف پست ها و ویدئوهای خود در حمایت از جنایات اسرائیل کند. تمام مطالب و خبرهای رادیو ژاپنی اداره کل شبه قاره و شرق آسیای معاونت برون مرزی بر روی تارنمای این رسانه به آدرس https://parstoday.ir/ja در دسترس علاقمندان است.

امتیاز شما