امروز يك شنبه  ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
"پرونده‌های فلسطین" هیسپان تی‌وی بررسی می‌کند؛
"پرونده‌های فلسطین" هیسپان تی‌وی بررسی می‌کند؛

استفاده از آب به عنوان سلاح توسط رژیم صهیونیستی

مشاهده ۱۷۲
۱۴۰۲/۰۹/۱۴- ۱۱:۴۴
تعداد بازدید:172

شبکه هیسپان تی‌وی در برنامه "پرونده‌های فلسطین " نگاهی دارد به تلاش رژیم صهیونیستی برای استفاده از آب به عنوان سلاح علیه مردم غزه.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه "پرونده‌های فلسطین"با اجرای خوان کارلوس روسو این هفته به بررسی تلاش رژیم صهیونیستی برای استفاده از آب به عنوان سلاحی که بتواند مردم غزه را تحت فشار بگذارد اختصاص دارد.

در این برنامه می‌بینیم رژیم غاصب صهیونیستی از هیچ اقدام و ابزاری برای تحت فشار قرار دادن فلسطینی‌ها دریغ نمی‌کند. این رژیم از آب به عنوان یک سلاح برای غصب بیشتر و الحاق کرانه باختری به سایر اراضی اشغالی حتی قبل از عملیات طوفان الاقصی نیز اسفاده می‌کرد. در واقع این منبع حیاتی به ابزار دیگری برای ظلم رژیم صهیونیستی به فلسطینیان تبدیل شده است.

بر اساس گزارش ها، این رژیم در کرانه باختری اشغالی، به طور فزاینده ای دسترسی فلسطینیان به منابع آبی را محدود کرده است.

برنامه «پرونده‌های فلسطین» سه شنبه ساعت13:00از شبکه هیسپان تی وی پخش می‌شود و بازپخش آن همان روز ساعات ،18:30 و روز چهارشنبه ساعات 2:30 بامداد و 16:30 برای مخاطبین اسپانیایی زبان این شبکه معاونت برون مرزی صداوسیما روی آنتن خواهد رفت.

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به آدرس https://www.hispantv.com/showprogram/causa-palestina/812 این برنامه را در وب‌سایت شبکه هیسپان تی وی مشاهده کنند.

امتیاز شما