امروز پنج شنبه  ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳

تجلیل از عوامل برنامه تلویزیونی" آبروی عالم "و هیئت امنای بازار مظفریه تبریز

مشاهده ۱۷۹
۱۴۰۲/۰۹/۲۰- ۱۲:۴۹

طی آیینی در بیت نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز ، از عوامل اجرایی و کارشناسان برنامه تلویزیونی "آبروی عالم "و هیات امنای بازار مظفریه تبریز به خاطر همکاری شایسته در تولید این برنامه و برنامه‌های ماه محرم تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز در این مراسم تغییر رویکرد صدا و سیمای استان آذربایجان شرقی در پخش مراسم عزاداری شهرستانها و حتی روستاها را قابل تحسین خواند و این اقدام را اثرگذارتر دانست.

حضرت آیت الله سید محمد علی آل هاشم با بیان اینکه امسال شبکه سهند در انعکاس برنامه‌های ماه محرم سنگ تمام گذاشت افزود: برنامه آبروی عالم هم قابل تقدیر بود و عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) از این برنامه ابراز رضایت کردند.

وی خطاب به دست اندرکاران برگزاری و انعکاس عزاداریهای حسینی گفت: مدال نوکری اباعبدالله الحسین (ع) را قدر بدانید چراکه هر کس این مدال را دارد در واقع همه چیز دارد و دنیا و آخرت او آباد است.

 مدیرکل صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی هم با ارائه گزارشی از تولید و پخش برنامه‌های محرم سال 1402 گفت: امسال 327 ساعت برنامه در موضوع محرم و صفر از شبکه سهند پخش شد که مورد اقبال مخاطبان واقع شد و 125 ساعت آن به برنامه‌های اربعین حسینی مربوط بود. 

دکتر اکبر رضایی افزود: در این ایام به صورت میانگین 30 درصد برنامه‌های پخش شده از صداو سیمای مرکز استان به موضوع محرم اختصاص داشت.

"آبروی عالم " عنوان  مجموعه تلویزیونی در راستای احیای سنت ها و سبک های عزاداری آذربایجان، استعدادسنجی در حوزه مدّاحی و ادبیات عاشورایی بود که در 46 قسمت تهیه و در ایام محرم و صفر در کنداکتور پخش شبکه سهند قرار گرفت.

تصاویر

امتیاز شما