امروز دوشنبه  ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

ساختن لحظه‌هایی شاد برای مخاطبان شبکه خاوران در "چکه"

مشاهده ۱۶۸
۱۴۰۲/۰۹/۲۵- ۰۹:۵۳

برنامه "چکه "سیمای خاوران با هدف ایجاد ساختن لحظه‌هایی شاد و مفرح به روی آنتن می رود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این برنامه به منظور امید آفرینی و ایجاد فضایی شاد و با نشاط در جامعه، پاسداشت زبان فارسی، توجه به ظرفیت هنرمندان استانی، بهره گیری از ظرفیت موسیقی و نماهنگ و تعامل هرچه بیشتر با مخاطبین و پخش آثار ارسالی آنان تولید و پخش می‌شود.

این برنامه در روزهای پنجشنبه و جمعه و اعیاد ملی و مذهبی نیز به تهیه کنندگی محمد کاخکی به روی آنتن می رود.

در بخش نمایشی کارشناس در یک میزگرد کارشناسی در قالب طنز به موضوعات روز جامعه پرداخته می‌شود. شوخی با برنامه‌های تلویزیونی(سوژه طنز این بخش برنامه‌های تلویزیونی شبکه استانی یا سراسری می‌باشد) بخش  نمایشی مشاغل مختلف (در این بخش در حد امکان در قالب طنز به مشکلات، دغدغه‌ها، کاستی‌ها، نقاط مثبت مشاغل پرداخته می‌شود) .

طنز روستا این بخش در بین روستاییان ضبط می‌شود و با یک یا دو بازیگر به روستاهای مختلف رفته و کلیپ های طنز با توجه به ظرفیت یا موقعیت آن روستا تهیه می‌شود. این آیتم فضایی صمیمی را با بیننده و مردم روستا به اشتراک می‌گذارد. به عنوان مثال شعر خوانی‌های طنز، بازیهای محلی با چاشنی طنز، مردی که از شهر به روستا رفته و کارهایی که در توانش نیست را انجام می دهد.

همچنین بخش های ( منشی دکترپرداختن به مواردی که بیماران را اذیت می‌کند ) ودرگیری‌های وام گرفتن، قطع بودن عمدی سامانه‌های بانک ها و..... از بخش های مختلف این برنامه 30 دقیقه ای است.

تصاویر

امتیاز شما