امروز جمعه  ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
«شکاف اقتصادی» در هیسپان تی‌وی بررسی می‌کند:
«شکاف اقتصادی» در هیسپان تی‌وی بررسی می‌کند:

چالش صهیونیست ها در تامین هزینه‌های جنگ غزه

مشاهده ۱۶۴
۱۴۰۲/۰۹/۲۷- ۱۳:۴۲
تعداد بازدید:164

برنامه «شکاف اقتصادی» هیسپان تی وی این هفته به چالش صهیونیست ها در تامین هزینه‌های جنگ غزه می‌پردازد.

 به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، نسخه اسپانیایی زبان «شکاف اقتصادی» در این هفته به تبعات جنگ بر اقتصاد رژیم صهیونیستی وچالش هایی که اشغالگران در تامین هزینه‌های جنگ با آن مواجه هستند می‌پردازد.

عملیات طوفان الاقصی به ارتش رژیم صهیونیستی و ادامه نبردهای پس از آن، آسیب‌های شدیدی به اقتصاد این رژیم وارد کرده است. علاوه بر از بین رفتن بسیاری از مراکز اقتصادی آنان یکی از چالش هایی که دولت رژیم صهیونیستی با آن مواجه است تامین هزینه‌های جنگ علیه غزه است. رژیم اشغالگر از آغاز جنگ در 7 اکتبر بیش از 6 میلیارد دلار پول از سرمایه گذاران بین المللی در قالب اوراقی با درصد بالا جذب کرده  و این در حالی است که جنگ در غزه طولانی شده است و روزانه 260 میلیون دلار هزینه برای اقتصاد رژیم صهیونیستی  به دنبال دارد. با ادامه جنگ در نوار غزه، اقتصاد رژیم اشغالگر با آزمون سختی روبرو است زیرا نشانه‌ها حاکی از آن است که این دور از نبردها شبیه نبردهای قبلی نیست و بسیاری از کارشناسان مسائل اقتصادی نسبت به تبعات مالی و اقتصادی این جنگ به رژیم صهیونیسیتی هشدار داده اند.

برنامه «شکاف اقتصادی» روز دوشنبه ساعت 13:00 به وقت تهران از شبکه هیسپان تی وی پخش می‌شود و تکرار آن همان روز در ساعت 18:30و روز سه شنبه ساعت 02:30،12:00و 16:30 روی آنتن می رود.

امتیاز شما