امروز جمعه  ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
برگزاری نشست کمیته رسانه و 8000 شهید دفاع مقدس گیلان در صداوسیمای استان؛
برگزاری نشست کمیته رسانه و 8000 شهید دفاع مقدس گیلان در صداوسیمای استان؛

نقش مهم رسانه ملی در نشر ارزشهای دفاع مقدس

مشاهده ۱۱۸
۱۴۰۲/۱۰/۰۴- ۱۳:۳۳
تعداد بازدید:118

مدیرکل صدا و سیمای گیلان در نشست کمیته رسانه و تبلیغات کنگره هشت هزار شهید دفاع مقدس گیلان از آمادگی صدا و سیما برای بسیج شدن در راستای تولیدات رسانه ای خبر داد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، نشست کمیته رسانه و تبلیغات کنگره هشت هزار شهید دفاع مقدس گیلان با حضور سرهنگ پاسدار منشوری معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان، داوطلب مدیرکل بنیاد شهید استان، دکتر ربانی مدیرکل رسانه استانی، قائم مقام  و معاونان این اداره کل در سالن اجتماعات صدا و سیمای گیلان برگزار شد.

 معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان در این نشست با اشاره به برنامه ریزی‌های انجام شده در خصوص تولیدات چند رسانه ای از جمله، مینی سریال، فیلم کوتاه، مستند و تولیدات گرافیکی  در سطوح مختلف و اطلاع رسانی مطلوب در سطح استان گفت: در حال حاضر باید تولیداتی در سطح عموم جامعه داشته باشیم، زیرا مخاطبان ما از رده‌های سنی مختلف در جامعه هستند و باید به دنبال اثرگذاری ویژه در این بخش باشیم.

وی با تاکید بر اینکه کشور ما در حال حاضر در جنگ رسانه ای چند جانبه قرار دارد افزود: صدا و سیما نقش مهم و تاثیرگذاری در نشر ارزشهای دفاع مقدس دارد و در زمینه تولیدات رسانه ای و فرهنگی و اجرای کنگره هشت هزار شهید، همه ادارات، مدیریت ها و نهادها به صورت جهادی پای کار باشند.

دکتر ربانی مدیرکل صدا و سیمای گیلان نیزگفت: امروز باید در میدان عمل و با استفاده از همه ظرفیت های استان برای مقابله با توطئه‌های دشمن گام برداشت و کنگره شهدا فرصت مناسبی است تا با بهره مندی از ظرفیت ها به اهداف خود در حوزه ایثار و شهادت برسیم.

مدیرکل صدا و سیمای گیلان از آمادگی صدا و سیما برای بسیج شدن در راستای تولیدات رسانه ای خبر داد و افزود: خدمت به شهدا توفیقی است که می‌بایست با جان دل آنرا به نحو احسنت انجام دهیم.

تصاویر

امتیاز شما