امروز پنج شنبه  ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

میثاق دوباره مردمان دیار بام ایران با ولایت در نهم دی ماه 1402

مشاهده ۱۷۲
۱۴۰۲/۱۰/۰۵- ۱۱:۲۱

همزمان با فرارسیدن نهم دی ماه، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری ویژه برنامه‌های مختلفی تهیه و پخش می‌کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سیمای شبکه جهان بین با تولید و پخش برنامه «حماسه بصیرت»، روز تجلی بینش و آگاهی مردم ایران اسلامی را به طور زنده و مستقیم ارج می نهد.

این برنامه به تهیه کنندگی و کارگردانی طیبه اسماعیلی و اجرای عقیل عباسی، شنبه از ساعت 9 تا 12، با بخش های مختلف انعکاس و پوشش تجمع مردمی در مصلای حضرت امام خمینی(ره) شهرکرد، کلام مقام معظم رهبری، گپ و گفت کارشناسی، شعر و شاعری، موسیقی و نماهنگ، میان برنامه و پیامک، روی آنتن می رود.

رادیو جهان بین با ویژه برنامه زنده «حماسه دی» در روز شنبه از ساعت 09:15 تا 11 به تهیه کنندگی لیلی بابایی، گویندگی سمیه حبیبی و گزارشگری فریده نادری، سالروز حماسه 9 دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت را گرامی می دارد.

کلام مقام معظم رهبری، پوشش تجمع مردمی در مرکز استان، آنونس، صحبت های کارشناسی پیرامون حماسه 9 دی؛ مظلومیت کودکان و مردم بی دفاع غزه و جنایات رژیم صهیونیستی، گزارش های مردمی، ترانه و موسیقی، بسته‌های صوتی، تلفن و پیامک، از بخش های متنوع این ویژه برنامه است.

معاونت خبر با پوشش مراسم و برنامه‌های گرامیداشت حماسه 9 دی و هفته بصیرت در مرکز استان و سایر شهرستان‌ها و پخش از بخش های خبر محلی رادیویی و تلویزیونی مرکز، تهیه گزارش تولیدی با محوریت حماسه ۹ دی و جنبش های مردمی در استان و پخش از اخبار محلی و همچنین ارسال به تهران، تهیه خبر مکتوب از رویدادهای استان ویژه این مناسبت و بارگذاری بر روی سایت خبرگزاری، بارگذاری و انتشار محتواهای تولیدی در شبکه‌های اجتماعی، سایت و پیام رسان‌ها، حماسه ماندگار و تاریخی نهم دی ماه را گرامی می دارد.

معاونت فضای مجازی صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری هم با تولید و انتشار کلیپ «بصیرت در عمل» با موضوع گرامیداشت ۹ دی، یک قطعه استوری موشن، یک قطعه موشن گرافیک، تقطیع بخش هایی از برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی مرتبط با موضوع و بارگزاری در کانال ها و سایت مرکز، انتشار روزانه اخبار مکتوب مرتبط در سایت مرکز و بسترهای مختلف فضای مجازی، روز ماندگار در تاریخ زرّین انقلاب اسلامی ایران را ارج می نهد.

امتیاز شما