امروز چهارشنبه  ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

تدارک صدا و سیمای گیلان برای روز بصیرت

مشاهده ۲۳۲
۱۴۰۲/۱۰/۰۷- ۰۹:۴۶

صداوسیمای گیلان همزمان با فرا رسیدن 8 و9 دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت ویژه برنامه‌هایی را تدارک دیده است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، معاونت صدای گیلان  میزگردی با عنوان «9 دی» را روز پنجشنبه7 دی از ساعت13 به مدت 40 دقیقه با حضور کار شناسان در خصوص بررسی علل ایجاد فتنه پخش می‌کند. «بهار بصیرت » عنوان ویژه برنامه ای است که روز شنبه 9 دی از ساعت9 به مدت180 دقیقه مراسم راهپیمایی را با بخشهای : ارتباط زنده، نمایش کوتاه،گزارش،ووکس پاپ، بسته‌های صوتی به روی آنتن می‌برد. همچنین پخش مینی فیچر نیز در جدول پخش رادیو برنامه ریزی شده است.

معاونت سیما نیز ویژه برنامه گفتگو محور «بصیرت» را با حضور کارشناسان روزهای پنجشنبه و جمعه7و8 دی از ساعت21:30 به مدت60 دقیقه از شبکه باران پخش می‌کند. برنامه «صبح تازه» روزشنبه 9 دی با حضور کارشناسان به بررسی ابعاد مختلف به وجود آمدن روز 9 دی و بصیرت می‌پردازد. پخش زنده مراسم 9 دی که روز شنبه در میدان شهدای ذهاب رشت برگزار می‌شود دیگر برنامه سیمای استانی است که از ساعت 10 صبح پخش می‌شود.

معاونت خبر برای تهیه یک گزارش ویژه خبری، تولید گزارشهای خبری، پوشش برنامه‌های ویژه این روز در سطح استان و ارسال آن به شبکه‌های سراسری ، تهیه یگ گفتگوی ویژه خبری و تولید محتوا با موضوع 9 دی برنامه ریزی کرده است.

معاونت فضای مجازی تولید و انتشار1 ویدئو کلیپ کلام سردار، 1 کمیک موشن، 1پادکست گرافی و معرفی ویژه برنامه‌های صدا و سیما در این روز در فضای مجازی و سایت مرکز را درنظر دارد.

امتیاز شما