امروز شنبه  ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

«شما بپرسید» را این بار از رادیو دنا بشنوید

مشاهده ۱۵۷
۱۴۰۲/۱۰/۰۹- ۱۱:۵۲

«شما بپرسید» عنوان برنامه ای است که در حوزه بهداشت و سلامت، به‌طور هم‌زمان از تمام شبکه‌های رادیویی استانی پخش می‌شود. دوشنبه 11 دی ماه این برنامه را رادیو دنا تولید و پخش می‌کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه «شما بپرسید» از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۵ تا ۱۶ به طور زنده از تمامی‌شبکه‌های رادیویی استانی پخش می‌شود.

گفتگوی تخصصی درباره مسائل پزشکی و درمانی، آگاهی بخشی و پیشگیری از بیماری‌ها، گزارش موضوعی، گفتگوی کارشناس با پزشکان متخصص درباره موضوع، مهم‌ترین خبرهای دنیای پزشکی، پاسخ به سوالات مخاطبان و... از بخش‌های مختلف این برنامه است.

بخشی از برنامه «شما بپرسید» نیز به شنوندگان اختصاص دارد، بنابراین آن‌ها می‌توانند با ارسال فایل صوتی یا از طریق پیامک و تلفن با این برنامه همکاری کنند، اگر بیمار بودند از تجارب خود درباره بیماری بگویند و اگر از فرد بیمار پرستاری می‌کنند چالش‌هایی که با آن مواجه هستند را به اشتراک بگذارند و تجارب خود را از بیماری‌ها مطرح کنند.

این برنامه دوشنبه 11 دی ماه با موضوع "هپاتیت" به تهیه کنندگی فریبا پورعلی و گویندگی طاهره نظری از رادیو دنا  تولید و به طور همزمان از همه مراکز استان‌ها پخش می‌شود.

«شما بپرسید» این بار از موج  اف ام ردیف 94 مگاهرتز و یا موج ای ام ردیف 891 کیلوهرتز.

 

امتیاز شما