امروز يك شنبه  ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
در شبکه پرس تی‌وی بررسی می‌شود؛
در شبکه پرس تی‌وی بررسی می‌شود؛

سال ۲۰۲۳ برای فلسطینیان چگونه گذشت؟

مشاهده ۱۲۷
۱۴۰۲/۱۰/۰۹- ۱۳:۳۸
تعداد بازدید:127

موضوع برنامه "غزه تحت حمله" GAZA UNDER ATTACK شبکه پرس تی‌وی به بررسی آنچه در سال ۲۰۲۳ در فلسطین گذشت اختصاص دارد.

 به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه این هفته "غزه تحت حمله" به مناسبت پایان سال میلادی اوضاع فلسطین و غزه را در این سال مورد نقد و بررسی قرار می‌دهد.

دکتر عمرانعلی پنجوانی رئیس مشاوره حقوقی متنوع و مدرس ارشد حقوق دانشگاه آنگلیا راسکین و کرم علی فعال و مبارز، کارشناسان برنامه هستند و درباره موضوع هفته سخن می‌گویند.

سال ۲۰۲۳ مرگبارترین سال برای مردم غزه بوده و ادامه سیاست نسل‌کشی اسرائیل یک فاجعه جدید را در فلسطین رقم زده است. از سوی دیگر، در حالی که رژیم آپارتاید اسرائیل به فشارهای خود در جنوب غزه ادامه می‌دهد، تعداد کشته‌ها همچنان در حال افزایش است.

دکتر عمرانعلی پنجوانی و کرم علی ضمن بررسی آخرین وضعیت در کرانه باختری به این پرسش‌ها پاسخ می‌دهند که چرا برخی از کشورهای مسلمان عرب کار خاصی برای فلسطین انجام نمی‌دهند و در برخی موارد فعالانه به اسرائیل در نسل‌کشی کمک می‌کنند؟

 "غزه تحت حمله" عنوان برنامه جدید پرس تی‌وی است و این شبکه در طول مدت حمله اسرائیل به نوار غزه برنامه "غزه تحت حمله" را روی آنتن می‌برد.

برنامه «غزه تحت حمله» امروز ساعت ۲۳:۳۰ و بازپخش روز بعد ساعت ۱۲:۳۰ روی آنتن خواهد رفت.

علاقه مندان  می توانند با مراجعه به لینک   https://www.presstv.ir/Section/150123این برنامه را در وب سایت شبکه پرس تی وی مشاهده کنند.

امتیاز شما