امروز جمعه  ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

نمایش رسانه ای مردم دیار کریمان در روز بصیرت از شبکه‌های سراسری و استانی کرمان

۱۴۰۲/۱۰/۰۹- ۱۶:۰۲

مراسم گرامی داشت حماسه ٩ دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در شهر کرمان با شعار "٩ دی بازخوانی فتنه‌های آمریکایی صهیونیستی" در میدان شورای کرمان برگزار و از شبکه‌های سراسری ۱، ۲، تهران، خبر ، خبر۲، جام جم و استانی کرمان به صورت زنده پخش شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، به مناسبت فرا رسیدن چهاردهمین سالروزخلق حماسه ۹ دی سال ۱۳۸۸ بار دیگر آیین بزرگداشت این حماسه بزرگ مردمی در کرمان دیار سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برپا شد. در این آیین که اقشار مختلف مردم حضور داشتند، بار دیگر حمایت خود را از مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و شهیدان والامقام اعلام کردند.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین رضایی مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج گفت: در فتنه ۸۸ بنا داشتند ملت را از نظام‌ و انقلاب و امامت جدا کنند. وی با اشاره به اینکه مردم عادی،طلبه، دانشجو و دانش اموز اهل فتنه نیستند افزود فتنه گران سه نشانه دارند یامشهورند، محبوبند و یا از خود راضی و متکبر هستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج بیان کرد، کشوری که تحت رهبری با ولایت است دچار فتنه و فتنه گران نمی‌شود و تا زمانی که ملت مومن و ایثارگر در سایه رهبری هستند مردم بر فتنه‌ها پیروز می‌شوند. وی گفت: فتنه گران در ایران اسلامی و مهد امام زمان(عج) نمی توانند به اهداف خود برسند.

 

امتیاز شما