امروز پنج شنبه  ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳

نگاه طنز «صبح صبا» به بازیافت

مشاهده ۱۱۰
۱۴۰۲/۱۰/۱۰- ۱۰:۰۵

صبح صبا با رویکرد توجه به محیط زیست با نگاهی طنز به موضوع بازیافت می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، «صبح صبا» یکی از برنامه ای صبحگاهی در فضایی با نشاط است، که انرژی و حال خوب صبحگاهی را تقدیم مخاطبان می‌کند. این برنامه در فضایی شاد و پرنشاط در بخش‌های متنوع گزارش هوا شناسی، حواشی ورزش و اتفاق های روز اجتماعی و فرهنگی شنوندگان را در جریان رویدادهای روز قرار می دهد.

این مجله صبحگاهی هر روز یکی از موضوعات اجتماعی و فرهنگی جامعه را بهانه تعامل با مخاطبان قرار می دهد و در بخش‌های متنوع با نگاهی طنز به آن می‌پردازد. روز دوشنبه ۱۱ دی صبح صبا با رویکرد توجه به محیط زیست به موضوع بازیافت می‌پردازد.

بازیافت در واقع به معنای استفاده ی مجدد از وسایل و محصولاتی است که یک بار از آن‌ها استفاده شده و دیگر قابل استفاده نیستند. بازیافت ضایعات تنها به پلاستیک و کاغذ محدود نمی‌شود و بر خلاف تصور عموم مردم حتی فلزات، چوب و لوازم خانگی هم قابل بازیافت هستند. بازیافت نه تنها به حفظ محیط زیست کمک می‌کند؛ بلکه مزیت های دیگری مانند کسب درآمد و صرفه جویی در منابع انرژی نیز دارد.

مخاطبان می‌توانند با ارسال پیامک به سامانه ۳۰۰۰۰۱۰۵۵ یا تماس با شماره۲۲۶۵۳۰۴۳ با این برنامه در تعامل باشند و به مرورتجربیان و خاطرات خود با این موضوع بپردازند.

«صبح صبا» شنبه تا چهارشنبه ساعت ۶:۳۰ صبح به تهیه کنندگی امیر اکبری و اجرای آرمان غفاریان تقدیم مخاطبان می‌شود.

امتیاز شما