امروز پنج شنبه  ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

سیری در مسیر انتخابات قم

مشاهده ۱۰۴
۱۴۰۲/۱۰/۲۴- ۱۳:۴۶

سیمای نور با مستند تلویزیونی «مسیر» سیر انتخابات ادوار مختلف مجلس از عصر مشروطه تا کنون در قم را بررسی می‌کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، شبکه نور با مستند تلویزیونی «مسیر»  به بررسی تاریخچه انتخابات در قم از زمان مشروطه تا کنون پرداخته و ویژگی‌های انتخابات، قبل و بعد از انقلاب اسلامی ایران را بررسی می‌کند.

این مستند در دو قسمت 40 دقیقه‌ای به همت معاونت سیمای مرکز قم تولید شده و با معرفی نمایندگان قم در مجلس در ادوار گذشته، به حوادث سیاسی و اجتماعی انتخابات در دوره‌های مختلف استان می‌پردازد.

تشریح فضای زد و بند و خفقان برای حضور در مجلس در زمان پهلوی، بررسی فضای انتخابات در قم قبل از انقلاب اسلامی، دخالت بیگانگان در انتخابات مجلس در زمان پهلوی، خاطراتی از حضور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی، مردمسالاری در انتخابات مجلس پس از انقلاب اسلامی، اهمیت انتخابات از دیدگاه امامین انقلاب اسلامی، نقش مشارکت مردم در انتخابات و تاثیر مجلس و نمایندگان در اتفاقات سیاسی و اجتماعی کشور به ویژه استان قم از دیگر موضوعات مورد بررسی در این مستند است.

مستند تلویزیونی «مسیر» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی حسن نوروز زاده، گویندگی علیرضا نعمت اللهی، تدوین سروش جنتی و زهرا قهرمانی و تصویربرداری علی اصغر اصغری و سید مهدی معنوی در سیمای مرکز قم تولید شده است و قرار است روزهای دوشنبه و سه شنبه 25 و 26 دی ماه ساعت 19:30 از سیمای نور روی آنتن برود.

             

 

امتیاز شما