امروز شنبه  ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
هویت بخشی به قومیت ها در دستور کار رسانه ملی
هویت بخشی به قومیت ها در دستور کار رسانه ملی

استفاده از ظرفیت سران عشایر خوزستان برای دعوت به انتخاباتی پرشور

مشاهده ۱۵۳
۱۴۰۲/۱۰/۲۵- ۰۹:۰۸
تعداد بازدید:153

مدیرکل صداوسیمای خوزستان: در دوره تحول سازمان صداوسیما ، هویت بخشی به قومیت‌ها در اولویت قرار دارد و با استفاده از ظرفیت سران عشایر شاهد حضور پرشور مردم در انتخابات اسفند ماه خواهیم بود.

هویت بخشی به قومیت ها در دستور کار رسانه ملی، داریوش دبیقی در نشست با سران عشایر و بزرگان بختیاری با اشاره به اینکه تمام تلاش ما در رسانه ملی معرفی عشایر استان خوزستان است گفت : از یک سال گذشته تاکنون با راه اندازی رادیو بختیاری از مسجدسلیمان توانستیم مخاطب‌های زیادی را بجز خوزستان در دیگر استان‌ها نیز جذب کنیم.

وی با بیان اینکه قوم لر همیشه در صحنه بود و هست و همیشه سربازان خوب این سرزمین بوده اند افزود: این برنامه‌ها با رویکرد معرفی سران بختیاری، شهدا، سرداران شهید ایل، معرفی نخبگان، آداب و رسوم به گویش لری و بختیاری در حال تولید و پخش هستند. 

مدیرکل صداوسیمای خوزستان گفت: همچنین در بخش تلویزیون هم با تهیه و پخش برنامه شوگار، نخبگان بختیاری خوزستان معرفی می‌شوند. 

وی با اشاره به اینکه بافت عشایری ما بسیار صمیمی است و همه باهم در ارتباط هستند گفت: استقبال از برنامه شوگار بسیار زیاد بوده و ما به دنبال این هستیم برای قومیت‌های دیگر هم برنامه‌های راه اندازی کنیم.

مدیرکل صداوسیمای خوزستان همچنین با اشاره به انتخابات پیش رو و سابقه مشارکت فعال خوزستانی‌ها در این رویداد مهم سیاسی بر اهمیت حضور ، مشارکت اقوام و شور و نشاط سیاسی در مدیریت کشور با همکاری همه اقوام تاکید کرد.

دبیقی افزود: همچنین ۱۴ بسته ۲ ساعته در حوزه تامین برنامه برای ۱۴ کانال محلی انتخابات در نظرگرفته شده است، که برگرفته از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های آن حوزه انتخابیه است. وی با اشاره به اینکه دوره ریاست جدید رسانه ملی ، دوره تحول در این سازمان است افزود : هویت بخشی به قومیت‌ها از مهمترین اقدامات تحولی است  و بر اساس جمعیت هر قوم برنامه سازی خواهد شد که ما در صداوسیمای خوزستان در این زمینه درحال کار هستیم

امتیاز شما