امروز جمعه  ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

راه اندازی کانال های انتخاباتی توسط رسانه ملی

مشاهده ۱۳۲
۱۴۰۲/۱۰/۲۷- ۰۹:۰۶

رئیس ستاد انتخابات خوزستان: برای تبلیغات داوطلبان انتخابات مجلس در هر حوزه انتخابیه یک کانال اختصاصی توسط صدا و سیما راه اندازی می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، عبدالله شهاوند در نشست ستاد انتخابات خوزستان گفت: رسانه ملی کانال‌های اختصاصی برای تبلیغات نامزد‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی ایجاد کرده است و داوطلبان برای استفاده از این ظرفیت می‌توانند با مراجعه به سامانه ثبت نام کنند.

وی با اشاره به اینکه در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در آبادان رای گیری به صورت تمام الکترونیک انجام می‌شود، ادامه داد: از سوی هیات‌های اجرایی و نظارت بر انتخابات تمیهدات لازم برای انجام رای گیری الکترونیکی در آبادان در حال اجرا می‌باشد.

رئیس ستاد انتخابات خوزستان بیان کرد: تاکنون ۳ هزار و ۵۵۱ شعبه اخذ رای در استان ساماندهی شده است و این تعداد شعب نسبت به دوره قبلی انتخابات ۱۲.۵ درصد رشد را نشان می‌دهد.

شهاوند گفت: داوطلبانی که قصد تغییر حوزه انتخابیه خود را دارند تا ۲۵ بهمن فرصت دارند با مراجعه به سامانه فرمانداری مبدا نسبت به این موضوع اقدام نمایند.

وی با اشاره به بازدید‌های میدانی از حوزه‌های انتخابیه استان اظهارداشت: از سوی فرمانداری‌ها مراحل نهایی اعضای شعب در حال انجام می‌باشد و آموزش این اعضا نیز در دستور کار قرار دارد.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری یازدهم اسفند ماه امسال برگزار می‌شود.

امتیاز شما