امروز دوشنبه  ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

«برای وطن» در صدای اترک

مشاهده ۵۳
۱۴۰۲/۱۰/۲۷- ۰۹:۵۹

صداوسیمای مرکز خراسان شمالی برای انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، ویژه برنامه انتخاباتی «برای وطن» را تولید و پخش می‌کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این برنامه با استفاده از نظرات کارشناسان سیاسی، مذهبی، فرهنگی، اقتصادی و اساتید دانشگاه، در زمینه‌های مختلف مانند مشارکت اجتماعی، نقش مشارکت عمومی، اهمیت برگزاری انتخابات، معیارهای انتخاب درست، نقش مجلس شورای اسلامی، وظایف نمایندگان، نقش مجلس خبرگان رهبری و... می‌کوشد تا مخاطبانش را بیشتر با جایگاه مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری آشنا کند.

 گزارش مردمی (گفتگو با اقشار مردم در مورد اهمیت انتخابات و لزوم مشارکت گسترده)، گفتگو با رای اولی‌ها به جهت رسیدن به بلوغ سیاسی، گفتگو با مردم با موضوع انتخاب درست و شناخت معیارهای صحیح نمایندگان اصلح، آیا میدانید (بسته صوتی کوتاه در مورد اهمیت مجلس و جایگاه و نقش آن در قانونگذاری)، اخبار (بیان اخرین اخبار حوزه انتخابات در استان)، خاطرات (بسته صوتی از افرادی که در دوره‌های گذشته جزو عوامل اجرایی برگزاری انتخابات بودند )، صحبت بزرگان و... از دیگر بخش های برنامه است.

«برای وطن» به تهیه کنندگی مریم سلمانی طبری، گویندگی زهرا محمدی وگزارشگری فروزان سروی روزهای فرد ساعت 17:30 به مدت 25 دقیقه از صدای اترک روی امواج می رود.

امتیاز شما