امروز سه شنبه  ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
شبکه العالم گزارش می دهد؛
شبکه العالم گزارش می دهد؛

نمایش تجهیزات نظامی و قدرت دفاعی یمن

مشاهده ۱۵۶
۱۴۰۲/۱۰/۲۷- ۱۵:۴۲
تعداد بازدید:156

شکست جدید آمریکا با وجود ناوشکن‌ها و ناوهای جنگی، نشان دهنده ناتوانی این کشور در مقابله با موشک های یمنی است.

 به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، کشوری که با تلاش برای معرفی خود به عنوان قدرت برتر جهان با حمایت از منافع رژیم کودک کش صهیونیستی و حملات هوایی به یمن، جنایتی دیگر را به سوابق جنایی خود افزود.

شهروند یمنی در مصاحبه با خبرنگار شبکه العالم گفت: این حملات ما را از تصمیم خود مبنی بر منع عبور ناوهای صهیونیستی آمریکایی از دریای سرخ و ورود به بنادر رژیم صهیونیستی منصرف نمی‌کند.

وی افزود: این حملات بر قدرت و اراده‌ها افزوده و اصرار و عزم ما را افزایش و روحیه رزمندگان ما را چندین برابر افزایش داد.

 آمریکا با کمک ائتلاف متبوعش که در حقیقت مشتی مزدور و حقیر هستند، حملاتی به کشتی‌های غیر نظامی در حال عبور از دریای سرخ یا باب المندب انجام می دهد تا ارتش یمن را متهم کند.

خشم گسترده عمومی از نقض حاکمیت یمن توسط ائتلاف بین المللی و تهدید دائمی آن برای ادامه تشدید تنش و بمباران هوایی و درخواست های مردمی‌برای افزایش حملات موشکی به کشتی‌های جنگی و ناوشکن آمریکایی و انگلیسی در دریاست.

 تجهیزات نظامی عظیم، سلاح های گوناگون و مین‌های دریایی مختلف، چیزهایی است که آمریکایی‌ها وانگلیسی‌ها میزان قدرت و شدت آن را خواهند دانست.

اگر بر ادامه جنگ نیابتی خود از طرف اشغالگران پافشاری کنند روح صماد در این نبرد سرنوشت ساز بین حق و باطل حاضر است و از آمریکایی‌ها و صهیونیست ها با تفنگ و سلاح های مختلف پذیرایی خواهد شد.

                            

امتیاز شما