امروز دوشنبه  ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
"پرونده‌های فلسطین" هیسپان تی‌وی بررسی می‌کند؛
"پرونده‌های فلسطین" هیسپان تی‌وی بررسی می‌کند؛

شکایت آفریقای جنوبی از اسرائیل در دادگاه لاهه

مشاهده ۱۴۶
۱۴۰۲/۱۱/۰۲- ۱۴:۲۳
تعداد بازدید:146

شبکه هیسپان تی‌وی در برنامه "پرونده‌های فلسطین " نگاهی دارد به موضوع شکایت آفریقای جنوبی از رژیم صهیونیستی در دادگاه لاهه.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه "پرونده‌های فلسطین" این هفته به بررسی  اقدام تاریخی آفریقای جنوبی در خصوص اقدام شکایت علیه اسرائیل در دادگاه لاهه به دلیل نسل کشی در غزه اختصاص دارد.

آفریقای جنوبی که موضوع «اقدام به نسل‌کشی» در لاهه را علیه اسرائیل طرح کرده در این دادگاه اعلام کرد که نقشه «نابودی» غزه از سوی «مقام‌های ارشد دولت اسرائیل» صادر شده است. این شکایت همچنین از دادگاه می‌خواهد که به اسرائیل دستور دهد عملیات نظامی را در غزه متوقف کند.

به گفته آفریقای جنوبی اقدامات اسرائیل شامل «کشتن فلسطینی‌ها در غزه، وارد کردن آسیب‌های جسمی و روحی جدی به آن‌ها و تخریب فیزیکی منطقه است که به آنها شرایط زندگی خاصی را تحمیل می‌کند».

برنامه «پرونده‌های فلسطین» سه شنبه ساعت13:00از شبکه هیسپان تی وی پخش می‌شود و بازپخش آن همان روز ساعات ،18:30 و روز چهارشنبه ساعات 2:30 بامداد و 16:30 برای مخاطبین اسپانیایی زبان این شبکه معاونت برون مرزی صداوسیما روی آنتن خواهد رفت.

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به آدرس https://www.hispantv.com/showprogram/causa-palestina/812 این برنامه را در وب‌سایت شبکه هیسپان تی وی مشاهده کنند

 

امتیاز شما