امروز دوشنبه  ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

همراه با پویش ترازو در رادیو سلامت/ به پویش ترازو بپیوندید

مشاهده ۱۷۱
۱۴۰۲/۱۱/۰۳- ۰۸:۵۴

شنوندگان می توانند با شرکت در پویش ترازو که روزهای سه شنبه در قالب برنامه فراسو از رادیو سلامت پخش می‌شود، محاسبه بی ام آی خودشان را دریافت کرده و بر آن مبنا رایگان وزن شان را کنترل کنند و به وزن سلامتی برسند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، فاطمه بی تقصیر که تهیه کنندگی برنامه فراسو را به عهده دارد با اشاره به پویش ترازو بیان می‌کند: برنامه فراسو از شنبه تا سه شنبه ساعت هشت و پنج دقیقه صبح روانه آنتن رادیو سلامت می‌شود. این برنامه از تولیدات گروه بهداشت و تندرستی این شبکه رادیویی است و شنبه‌ها به موضوع روانپزشکی اختصاص دارد و دوشنبه‌ها موضوع سلامت جسم را مورد بررسی قرار می دهیم. همچنین روزهای یکشنبه و سه شنبه به موضوع تغذیه می‌پردازیم.

وی ادامه می دهد: مجری کارشناسان برنامه رویا کاظمی، لیلا علوی و زهرا حاجی زاده است. روزهای سه شنبه در قالب این برنامه پویش ترازو را داریم که اختصاص به کنترل وزن دارد. ما سعی می‌کنیم به واسطه این پویش پاسخگوی سئوالات مردم باشیم و آنها بتوانند با محاسبه بی ام آی خودشان بدانند چطور باید به وزن سلامتی برسند، چرا که برخی خودشان را لاغر می‌کنند اما اطلاعی از رسیدن به وزن سلامتی ندارند. ما در این برنامه با حضور کارشناس برنامه دکتر عبدالرضا نوروزی که دکترای تغذیه دارند به مردم آموزش خواهیم داد.

این تهیه کننده درباره دغدغه‌هایی که در این برنامه دنبال می‌کند، توضیح می دهد: برنامه فراسو اختصاص به پیشگیری از بیماری‌ها چه جسمی و چه روانی دارد و ما تلاش داریم سبک زندگی سالم را به مردم آموزش بدهیم. آیتم برنامه فردا سه شنبه سوم بهمن ماه بشقاب غذایی سالم است. الهام بوجارنژاد هماهنگی برنامه را به عهده دارد و شهناز زره چی هم در بخش ارتباطات همکاری می‌کند.

امتیاز شما