امروز يك شنبه  ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
مدیر رادیو سلامت مطرح کرد:
مدیر رادیو سلامت مطرح کرد:

شنونده برنامه‌های انتخاباتی رادیو سلامت باشید

مشاهده ۱۴۸
۱۴۰۲/۱۱/۰۴- ۰۷:۵۵
تعداد بازدید:148

مدیر رادیو سلامت از پخش برنامه‌هایی با محوریت انتخابات خبر داد و اعلام کرد برنامه‌هایی با محوریت انتخابات تهیه شده و قرار است در این ایام با عناوینی همچون بهارستان سلامت، زنان جمهور، انتخابات آینده، منتخب مردم و ... روانه آنتن شوند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، نهضت باهنر، مدیر رادیو سلامت درباره تولید و پخش برنامه‌هایی با محوریت انتخابات گفت: هر یک از شبکه‌های رادیویی متناسب با ماموریتی که دارند برنامه‌هایی با این محوریت تهیه و روانه آنتن می‌کنند و رادیو سلامت هم مستثنی از این موضوع نیست. ما تلاش کرده ایم از ابعاد مختلف موضوع انتخابات را در رادیو سلامت مورد بررسی قرار بدهیم.

وی ادامه داد: برنامه بهارستان سلامت در ۲۵ قسمت ۲۵ دقیقه ای از تولیدات فضای مجازی رادیو سلامت است که در قالب گفتگو با نمایندگان ادوار مختلف مجلس شورای اسلامی‌که عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس بودند و مسئولان حوزه سلامت کشور در خصوص انتخابات مجلس شورای اسلامی و اقدامات شاخص مجلس در حوزه سلامت و بهداشت صحبت و پخش می‌شود.

مدیر رادیو سلامت با اشاره به دیگر برنامه‌ها افزود: برنامه زنان جمهور در ۱۵ قسمت ۱۵ دقیقه ای با معرفی زنان موفق در عرصه سیاست و بیان نقش زنان در جامعه و خانواده روانه آنتن می‌شود. برنامه انتخاب آینده در ۷ قسمت ۳۰ دقیقه ای تهیه شده و با دعوت از مهمانان پاسخگوی مطالبات نسل جوان از نمایندگان است و نکات  آموزشی سیاسی در مورد انتخابات و مجلس را از منظر یک جامعه شناس یا روانشناس اجتماعی مورد بررسی قرار می دهد.

باهنر ادامه داد: در مسیر انتخابات در ۷۰ قسمت پنج دقیقه ای تهیه شده و محور های اصلی انتخابات برنامه قانون اساسی، مردم سالاری و ... است. برنامه منتخب مردم در دو قسمت ۴۵ دقیقه روانه آنتن می‌شود. شنوندگان در این برنامه با محور دیدگاه وزیر بهداشت در خصوص اهمیت کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی و همکاری نمایندگان در تصویب طرح های حوزه سلامت آشنا خواهند شد‌. همچنین آنچه مردم از اعضای کمیسیون بهداشت مجلس و نمایندگان پزشک انتظار دارند، مطرح می‌شود.

مدیر رادیو سلامت با اشاره به برنامه قانون اساسی که در ۲۰ قسمت ۱۵ دقیقه ای تهیه شده، عنوان کرد: این برنامه برشی از کتاب گویای قانون اساسی است که روانه آنتن می‌شود. علاوه بر آن در این ایام، برنامه‌های روتین شبکه، مثل خونه زندگی، عصری نو، به زندگی سلام کن، افق روشن و ... هم به موضوع انتخابات می‌پردازند.

امتیاز شما