امروز يك شنبه  ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

رادیو صبا به ورزشکاران و مسولان گل «زیر طاقی» می زند

مشاهده ۵۳
۱۴۰۲/۱۱/۰۴- ۱۰:۰۳

رادیو صبا برنامه جدید «زیر طاقی» را رویکرد تازه به ورزش راهی آنتن می کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، «زیرطاقی» نام یکی از برنامه‌های جدید ورزشی این شبکه رادیویی است که با رویکرد تازه به مرور اتفاقات ورزشی و حواشی آن در هفته‌ای که گذشت می‌پردازد.

امیر بیشه سردبیر برنامه بیان کرد، «زیرطاقی» برنامه‌ای است با رویکرد تازه به ورزش کشور، که تلاش می‌کند با نقد طنازانه و اصلاح نکات منفی و نمایش قدرت جوانان و قهرمانان ورزشی نیروی محرکه‌ای رو به سوی دستاوردهای بزرگ ورزشی باشد.

بیشه درباره بخش‌های مختلف این برنامه افزود: «زیر طاقی» در فضایی شاد و طنز گونه در قالب یک مجله رادیویی با بخش‌های مختلفی با عنوان «زیر طاقنامه، آفساید، گل و پنالتی» اتفاقات ورزشی هفته‌ای که گذشت را نقد و بررسی می‌کند.

«زیر طاقنامه» بیانیه رسمی این برنامه در پاسخ به مهمترین خبر ورزشی در حوزه مدیریتی است که متاسفانه اغلب منفی ترین خبر می‌شود، در این بخش اتفاقات ورزشی را طنازانه نقد می‌کنیم و در فضایی متفاوت با مسئولان و کارشناسان آن حوزه به گفتگو می‌پردازیم.
بخش «آفساید» حواشی سطحی و زودگذر ورزشی که جنبه طنز و شوخی دارد را پوشش می دهد.
سردبیر برنامه درباره بخش «گل زیرطاقی» توضیح داد، این بخش گل‌هایی که ورزشکاران و مسئولان ورزشی در رشته‌های مختلف ورزشی زده‌اند را تقدیر می‌کنیم و به قهرمانان و مسئولان برای به دست آوردن موفقیت‌های بیشتر انرژی و انگیزه می‌دهیم. و بخش پایانی «پنالتی»، این بخش اتفاقات منفی ورزشی که در زمین ورزش یا در حوزه مدیریتی روی داده است را نقد می‌کنیم و تلاش می‌کنیم راهکارهایی برای حل آن ارائه کنیم.
مجری «زیرطاقی» یادآور شد این برنامه که در فضایی شاد و پر انرژی راهی آنتن می‌شود که با بخش‌های کارشناسی تخصصی، طنز و پخش نمایش‌های طنز همراه مخاطبان می‌شود.

زیرطاقی روزهای پنجشنبه ساعت ۱۷ به تهیه کنندگی رضا عزتی و با اجرای امیر بیشه و علی زمانی و بازیگری حسام خلیل نژاد و کارشناسی حسین باقرشاهی تقدیم مخاطبان می‌شود. آیتم سازی این برنامه بر عهده صادق مهران پور و هدیه درویش مسؤل هماهنگی این برنامه است.

امتیاز شما