امروز چهارشنبه  ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳

تکریم و تجلیل از بازنشستگان و پیشکسوتان صداوسیمای استان آذربایجان شرقی

مشاهده ۱۹۱
۱۴۰۲/۱۱/۰۷- ۱۱:۴۸

طی آیینی با حضور مدیرکل بازنشستگی رسانه ملی و مدیر رفاه بازنشستگی و مدیرکل صداوسیمای استان آذربایجان شرقی، از بازنشستگان که در طول سال 1401 به افتخار بازنشستگی نائل آمده بودند تجلیل و تکریم شد

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در این مراسم دکتر اکبر رضایی با تاکید بر لزوم توجه و بهره گیری از تجربیات پیشکسوتان و بازنشستگان رسانه ملی گفت : باید از تجربیات این گنجینه‌های ارزشمند بهره برد و آن‌ها را به نسل جوان حوزه رسانه، منتقل کرد.

مدیرکل صداوسیمای استان آذربایجان شرقی تلاش همراه با صداقت، ابتکار، خلاقیت و پشتکار را حاصل سال ها مجاهدت همکاران پیشکسوت برشمرد و افزود: توفیقات و پیشرفت های رسانه ملی در این حجم و گستردگی مدیون فعالیت و جهاد شبانه روزی پیشکسوتان و بازنشستگان است.

وی با تاکید بر پیگیری مسائل رفاهی، خدماتی و معیشتی بازنشستگان خاطر نشان شد: باید تلاش کنیم نسل جدیدی که وارد رسانه ملی می‌شود افرادی پویا ، خلاق و توانمند باشند تا صدا و سیما از قافله غول های بزرگ رسانه ای عقب نماند.

رضایی عدالت محوری و توجه به سرمایه ارزشمند انسانی را از ویژگی‌های سند تحول رسانه ملی برشمرد و اظهار داشت : صدا و سیمای استان آذربایجان شرقی همواره تلاش خواهد کرد زمینه بهره مندی از تجارب ارزنده، دانش ، تعهد و تخصص این قشر عزیز را به عنوان راهنمای عملی مدیران و کارکنان و پیشبرد اهداف و برنامه‌های خود فراهم کند.

 مدیرکل بازنشستگی صداوسیما نیز در این آیین ضمن ابلاغ سلام ریاست محترم سازمان و معاونت منابع مالی و سرمایه انسانی گزارشی از اقدامات صورت گرفته در یکسال گذشته در اداره کل بازنشستگی ارائه کرد .

مجید معینی با بیان اینکه رویکرد جدید سازمان اولویت قائل شدن به سرمایه انسانی و در رأس آن پیشکسوتان صدا و سیما است گفت : طرح های متعدد و متنوعی در اداره کل بازنشستگی برای ارتقاء معیشت و رفاه کارکنان اعم از شاغل و بازنشسته در حال برنامه ریزی است که امید است با اجرای آنها شاهد ثمرات آن در بین همکاران خواهیم بود.

وی از بازنشستگان و پیشکسوتان به عنوان ریشه‌های سازمان صدا و سیما یاد کرد و افزود : باید تلاش کنیم برای پویایی و حرکت در مسیر درست ارتباط همکاران بازنشسته و پیشکسوت با مجموعه قطع نشود .

مدیر کل بازنشستگی صدا و سیما نظرات، دیدگاه‌ها، پیشنهادات و انتقادات ارزشمند بازنشستگان و پیشکسوتان را در توسعه کمی و کیفی برنامه‌ها و تولیدات تاثیرگذار خواند و تصریح کرد : برنامه ریزان و برنامه سازان باید با ایجاد ارتباط تنگاتنگ ، از تجربیات پیشکسوتان استفاده کنند .

معینی ارتقاء معیشت و رفاه بازنشستگان رسانه ملی با رعایت کامل اصول عدالت و کرامت انسانی را مورد تاکید قرار داد و اضافه کرد : رسانه ملی همواره قدردان زحمات ، تلاش ها و خدمات همکارانی است که در طول ۲۵ سال خدمت صادقانه با همت و روحیه جهادی توانسته اند این سازمان مقدس را در تراز سپهر رسانه ای دنیا قرار دهند.

در این مراسم بعد از خاطره گویی، اجرای موسیقی و برنامه‌های شاد و متنوع ؛ با اهدای لوحی از پیشکسوتان و بازنشستگان صدا و سیمای آذربایجان شرقی که در طول سال 1401 به افتخار بازنشستگی نائل آمده بودند تجلیل و تکریم شد .

در ادامه سفر مدیرکل بازنشستگی و مدیر رفاه بازنشستگی به استان جلسه ای با حضور اعضای هیئت مدیره کانون بازنشستگان صدا و سیمای استان آذربایجان شرقی برگزار شد .

حضور در منزل تعدادی از بازنشستگان و پیشکسوتان و بررسی مسائل و مشکلات آنها از دیگر برنامه‌های مدیرکل بازنشستگی و مدیر رفاه بازنشستگی رسانه ملی بود.

 

امتیاز شما