امروز دوشنبه  ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

هر روز شنونده برنامه به زندگی سلام کن باشید

مشاهده ۱۲۹
۱۴۰۲/۱۱/۰۹- ۰۸:۵۱

علاقمندان به برنامه‌های صبحگاهی می توانند از شنبه تا پنجشنبه شنونده برنامه صبحگاهی "به زندگی سلام کن" رادیو سلامت باشند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سولماز عطایی، تهیه کننده و سردبیر برنامه به زندگی سلام کن درباره این برنامه صبحگاهی توضیح داد: برنامه‌های صبحگاهی باید از ضرباهنگ مناسب و شاد برخوردار باشند و ما هم در برنامه به زندگی سلام کن سعی می‌کنیم به شنوندگان رادیو سلامت انرژی بدهیم. این برنامه از شنبه تا پنجشنبه از ساعت 6 و 30 دقیقه صبح به مدت یک ساعت و نیم به صورت زنده پخش می‌شود.

وی با اشاره به محوریت برنامه به زندگی سلام کن که سلامت و اجتماعی است، ادامه داد: رضا شجاعی گوینده برنامه و سمیه قاسمی نویسنده برنامه است. برنامه شامل آیتم های متنوع است. پویان امینان بخش خبر برنامه را اجرا می‌کند. همچنین زهرا حاجی زاده بخش صفحه روز را به عهده دارد و دکتر حسین سامی هم در این بخش حضور دارند. بخش دیگری به نام دنیای خوراکی هم داریم که دکترعبدالرضا نوروزی متخصص تغذیه نکاتی در حوزه تغذیه می‌گوید. همچنین بخش زنگ ورزش دکتر مهدی خوبی فیزیولوژیست هستند و حرکات اصلاحی را به شنوندگان آموزش می دهد.

این تهیه کننده با اشاره به آیتم شعار سال که مرجان قندی انجام می دهد، عنوان کرد: در این بخش شرکت های دانش بنیان معرفی می‌شوند. همچنین آیتم مناسبتی هم داریم که رضا شهابی نژاد به عهده دارد. یکی دیگر از آیتم های برنامه هواشناسی است. آیتم هشتگ هم وحیده کمالی انجام می دهد. ما در برنامه به زندگی سلام کن به موضوع سواد رسانه ای هم می‌پردازیم. همچنین تلاش می‌کنیم ترانه‌های شاهد هم برای شنوندگان پخش کنیم که مورد توجه شان قرار بگیرد. در مجموع تلاش می‌کنیم هر روز به موضوعات متنوع در حوزه‌های سلامت و اجتماعی بپردازیم تا برنامه هم برای شنوندگان سرگرم کننده باشد و هم نکات کاربردی را به آنها آموزش بدهیم.

امتیاز شما