امروز شنبه  ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

انعکاس نشست خبری مدیر کل صداوسیمای گلستان در خبرگزاری‌های استان

مشاهده ۱۱۳
۱۴۰۲/۱۱/۰۹- ۱۱:۲۶

برای نخستین بار صدا و سیما برنامه انعکاس تبلیغات نامزدهای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را بر عهده دارد که این رویداد بزرگ به خوبی در رسانه‌های خبری استان گلستان به تصویر کشیده شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مدیر کل صدا و سیمای گلستان در نشست خبری با اصحاب رسانه که به میزبانی این مرکز برگزار شد به معرفی شبکه‌های انتخاباتی پرداخت که این روادید در راستای هم افزایی رسانه‌ها در خبرگزاری‌ها و هفته نامه‌های استان گلستان انعکاس خوبی داشت.

نشست خبری مدیر کل صداوسیمای گلستان علاوه بر هفته نامه سازمان و پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی سازمان و معاونت امور استان‌های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در تیتر خبری همه خبرگزاری‌ها ازجمله ایرنا، فارس، مهر، تسنیم،گلستان ما،برنا ... قرار گرفت. همچنین در هفته نامه اجتماعی، فرهنگی و ادبی سایران به زبان ترکمنی و فارسی و در هفته نامه اجتماعی و فرهنگی انسجام ملی استان گلستان سر تیتر این هفته نامه‌ها قرار گرفت و در استان توزیع شد.

قرار است در استان گلستان  ۶ شبکه تلویزیونی با موضوع معرفی داوطلبان انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی راه اندازی شود که در این شبکه‌ها که ۲۴ساعته فعال خواهد بود کاندیداها به معرفی خود در حوزه انتخابیه خود بپردازند.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱اسفند برگزار می‌شود.

تصاویر

امتیاز شما