امروز دوشنبه  ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در ویژه برنامه‌های دهه فجر شبکه دنا

مشاهده ۲۰۲
۱۴۰۲/۱۱/۰۹- ۱۳:۰۸

صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت آغاز چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، برنامه‌های تبیینی مختلفی را برای مخاطبان خود تدارک دیده است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در دهه فجر امسال، برنامه‌ های مختلف رادیویی و تلویزیونی ترکیبی، گفتگو محور، مستند، فیلم، پویانمایی و... از شبکه دنا پخش می‌شود.

سیمای استانی دنا با پخش زنده برنامه «میدان انقلاب» ویژه ایام الله دهه فجر، هر شب ساعت 21:00 به مدت 60 دقیقه مهمان مردم انقلابی استان کهگیلویه و بویراحمد خواهد بود.

برنامه «میدان انقلاب» با تهیه کنندگی امیر خادمی و کارگردانی مهدی ابراهیم خانی، آیتم های مختلفی همچون جشن میدان انقلاب، اجرای گروههای سرود، مسابقه سرود، آیتم های انتخاباتی و اجرای زنده در شهرستان‌ها و همچنین با دعوت از چهره‌های شاخص در حوزه‌های مختلف به تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی، انسجام و وحدت ملی و نقش مشارکت مردم در انتخابات و سازندگی کشور می‌پردازد.

تهیه و پخش10 قسمت برنامه «گفتگو»؛ با دعوت از چهره‌های شاخص استانی بصورت گفت و گو محور، 10باند «گزارش روز» با هدف پویش رویدادهای دهه فجر و ویژه برنامه راهپیمایی 22 بهمن ماه از جمله برنامه‌های معاونت سیمای استان کهگیلویه و بویراحمد است.

پخش سریال و فیلم های سینمایی در ایام الله دهه مبارک فجر، مستند در برابر طوفان، انیمیشن «شاه و تلخک»، میان برنامه‌های متنوع، ساخت موسیقی تصویر و نماهنگ از حضور پر شور مردم استان در دهه فجر و روایت حال و هوای مردم در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، موشن گرافیک، پخش گزارش از شهرستان‌ها و روستاها و کلیپ های مردمی از دیگر برنامه‌های سیمای استانی شبکه دنا می‌باشد.

معاونت صدای مرکز کهگیلویه و بویراحمد هم در راستای ایجاد شور و نشاط در برنامه‌های رادیو دنا در ایام دهه فجر ویژه برنامه‌های زنده، تولیدی و تامینی متنوعی را در نظر گرفته است.

ویژه برنامه «میدان انقلاب» در ساختار ترکیبی ساده و با هدف گرامیداشت دهه پرفروغ ایام الله دهه فجر، بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی و اطلاع رسانی پروژه‌ها و برنامه‌های این ایام از 12 تا 22 بهمن هر روز ساعت21:00 به مدت 75 دقیقه با تهیه کنندگی مهرداد محمدیان فر و گویندگی محمدصادق آزادی به‌صورت زنده تقدیم مخاطبان رادیویی شبکه دنا می‌شود.

ویژه برنامه رادیویی «میدان انقلاب» با دعوت از چهره‌های شاخص انقلابی، به بررسی تاریخی وقایع انقلاب و معرفی افراد و شخصیت های اثر گذار در پیروزی انقلاب اسلامی می‌پردازد.

روز شمار، فرهنگ انقلاب، نوای انقلاب، بخش کارشناسی، گزارش مردمی و بخش پیام امام از آیتم های این برنامه است.

معاونت خبر کهگیلویه و بویراحمد در ایام دهه فجر به انعکاس دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران، تولید گزارش های خبری، پوشش برنامه‌های دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، تولید و پخش گزارش هایی از پیشرفت ها و ایجاد فضای همدلی، وحدت و افزایش مشارکت مردم در انتخابات می‌پردازد.

گفت و گوی ویژه خبری با موضوع طرح های بزرگ اقتصادی در استان کهگیلویه و بویراحمد، گزارش خبری در خصوص افتتاح و کلنگ زنی طرح ها با حضور مسئولان استانی و کشوری، انعکاس مراسم راهپیمایی 22 بهمن و ارسال برای پخش از شبکه‌های سراسری، از دیگر برنامه‌های معاونت خبر شبکه دناست.

راه اندازی صفحه اختصاصی فجر انقلاب اسلامی، توزیع و انتشار تولیدات حوزه‌های سیما و صدا در کانال های شبکه دنا و پیام رسان‌های داخلی، مستند گزارشی «مسجد شهیدان»، «صندلی خاطره» با موضوع خاطرات انقلاب، تهیه انیمیشن تبریک دهه فجر و استوری موشن از جمله فعالیت های معاونت فضای مجازی این شبکه استانی است.

امتیاز شما