امروز دوشنبه  ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
برنامه "پنجره ای رو به فلسطین" در هیسپان تی‌وی
برنامه "پنجره ای رو به فلسطین" در هیسپان تی‌وی

تلاش صهیونیست ها برای نابودی فرهنگ و هنر فلسطین

مشاهده ۱۳۵
۱۴۰۲/۱۱/۱۱- ۱۲:۱۸
تعداد بازدید:135

برنامه "پنجره ای رو به فلسطین" (Ventana a Palestina) در این بخش به تلاش صهیونیست ها برای نابودی فرهنگ و هنرمردم فسطین می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه "پنجره ای رو به فلسطین " در این قسمت به تلاش رژیم صهیونیستی برای حذف فیزیکی و فرهنگی مردم فلسطین می‌پردازد. رژیم صهیونیستی از 7 اکتبر 2023 تا کنون بیش از صد روزنامه نگار فلسطینی و همچنین صنعتگران، نویسندگان، مدیران فرهنگی، هنرمندان و روشنفکران فلسطینی را به شهادت رسانده است. از جمله حاملان میراث بزرگ هنری و فرهنگی که علیرغم تلاش های فراوان صهیونیستی‌ها برای محو کردن آنان همچنان به شکوفایی و خلاقیت به زندگی ادامه می دهند. در این قسمت هدی حجازی خبرنگار شبکه هیسپان تی وی درغزه از جزئیات این وضعیت برای بینندگان گزارش میدانی تهیه کرده است.

" پنجره ای رو به فلسطین" شنبه ساعت 2:00، 11:00و 23:00 و باز پخش آن یکشنبه ساعت : 17:00، دوشنبه 7:00و سه شنبه در ساعات 2:30و 23:00 به روی آنتن خواهد رفت.

علاقه مندان می توانند با مراجعه به لینک https://www.hispantv.com/noticias/cultura/577246/ventana-palestina-daniel-jaude این برنامه را در وب سایت شبکه هیسپان تی وی مشاهده کنند.

امتیاز شما