امروز يك شنبه  ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

جشن مبعث پیامبر مهربانی در شبکه جهان بین

مشاهده ۱۷۳
۱۴۰۲/۱۱/۱۶- ۰۷:۱۳

به مناسبت فرارسیدن مبعث پیامبر نور و رحمت، حضرت محمد(ص) برنامه‌های شاد و مفرحی در صداوسیمای چهارمحال و بختیاری تولید و پخش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی،با فرارسیدن مبعث حضرت رسول اکرم(ص) و پیامبر نور و رحمت، معاونت سیما با برنامه‌های «شب های بام ایران» و «پیامبر مهربانی» این عید فرخنده را گرامی می دارد.

در شب مبعث، برنامه «شب های بام ایران» به تهیه کنندگی و کارگردانی بیژن علی بابایی، به طور ویژه به این عید بزرگ مسلمانان جهان می‌پردازد.

این برنامه با دعوت از کارشناس مذهبی، خوانندگان استانی و بخش های نمایشی طنز با بازی مهدی رزازی در نقش مش نوروز و هنرمندی حسن مجیدی با عروسک گردانی و صداپیشگی دایزه و آقای دوردوری، ارائه پیامک های مخاطبان، میان برنامه و نماهنگ، شب مبعث را برای بینندگان مفرح و شاد می‌کند. 

ابوالفضل هادی پور و زهرا کریم زاده مجریان، وحید حسین زاده، حمید عسگری تصویربرداران، مجید کبیری صدابردار و خدیجه ملک پور تدوین گر این برنامه هستند که از ساعت 20:45 تا 21:45 روی آنتن می رود.

«پیامبر مهربانی» به تهیه کنندگی و کارگردانی داریوش نیکبخت، اجرای عماد صدری نژاد و دنیا صفری، در روز مبعث ساعت 10 تا 11:30، به طور زنده و مستقیم تقدیم بینندگان می‌شود.

دعوت از خوانندگان استانی، گفت و گوی کارشناس مذهبی، موسیقی تصویر، کلیپ و نماهنگ، ارائه پیامک های بینندگان، مداحی، گزارش های مردمی و میان برنامه‌های شاد، از بخش های این ویژه برنامه است.

کارگردان تلویزیون فرحناز حاتم پوری، تصویربرداران رامک مردانی، نامدار احمدی، حسین گل محمدی، صدابردار رضا بابااحمدی و تدوین گر سمانه علی بابایی است.

معاونت صدا نیز با ویژه برنامه «بوی پر جبرئیل» به تهیه کنندگی مهشید موسویان، این روز مسعود را جشن می‌گیرد.

گزارش های مردمی، مباحث کارشناسی پیرامون اهمیت بعثت، برش‌هایی از فیلم محمد رسول الله، گزیده سخنرانی، سرّ دلبران ویژه شخصیت حضرت رسول(ص) از زبان غیرمسلمانان، ارتباط تلفنی با گزارشگران یکی از استان‌های اهل تسنن، ترانه و موسیقی، از بخش های شنیدنی این برنامه است.

نویسنده مهشید موسویان، گوینده زهرا خنکداری و گزارشگر فریده نادری است که روز پنج شنبه ساعت 9 تا 11 تقدیم شنوندگان می‌شود.

معاونت خبر با تهیه یک گزارش تولیدی مناسبتی و پخش از بخش های خبری محلی رادیویی و تلویزیونی و ارسال به تهران، تهیه نماهنگ برای پخش در ابتدای مجموعه‌های خبری در شب مبعث، پوشش و انعکاس برنامه‌ها و مراسم جشن در شهرستان‌های مختلف استان و پخش از بخش های رادیویی و تلویزیونی جهان بین، تهیه و تنظیم خبر مکتوب و انتشار در سایت خبرگزاری صدا و سیما، انتشار و بارگذاری محتواهای تولیدی در شبکه‌های اجتماعی، کانال و پیام رسان‌ها، عید سعید مبعث را ارج می نهد.

معاونت فضای مجازی صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری هم با تولید موشن گرافیک، استوری موشن، پوستر و اینفو گرافیک و بارگذاری محتواهای مجازی و اطلاع رسانی در کانال ها، سایت مرکز و انتشار محتواهای مرتبط در آپارات، مبعث فرخنده آخرین پیامبر مهربانی‌ها را گرامی می دارد.

امتیاز شما