امروز چهارشنبه  ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

سفر به ایران کوچک

مشاهده ۱۰۰
۱۴۰۲/۱۱/۱۸- ۱۰:۳۶

برنامه «زیرآسمان ایران» هر هفته به معرفی یک استان می‌پردازد. در ادامه طرح «هفته‌های ایرانی» در هجدهمین هفته استان «البرز» معرفی می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، زهره سربازی تهیه‌کننده این هفته «زیرآسمان ایران» بیان کرد: این هفته (19 و 20) بهمن برنامه‌سازان گروه جامعه و سلامت با همکاری صدا و سیمای استان «البرز» برنامه «زیر آسمان ایران» را روانه آنتن رادیو ایران می‌کنند.

 وی ادامه داد: «هفته‌های ایرانی» رادیو ایران از ابتدای فصل پاییز آغاز شده و هر هفته آن متعلق به یک استان سربلند ایران عزیز است. پس از استان‌های کردستان، گلستان، اردبیل، ایلام، مرکزی، آذربایجان‌غربی، سمنان، خراسان‌رضوی، یزد، قم، همدان، خراسان شمالی، کرمان قزوین، لرستان، فارس، تهران نوبت به استان «البرز» تا در برنامه‌های مختلف رادیو ایران از  مفاخر فرهنگی و هنری دست سازه‌های نفیس و گرانبها، وجاذبه‌های دیدنی و تاریخی این استان شنید.

 «زیرآسمان ایران» این هفته (19 و 20) بهمن به تهیه‌کنندگی زهره سربازی و بهناز بزرگمهر، گویندگی خاطره ارج و علیرضا بهرانی، گزارشگری مهران حبیبی، فرید رشیدی و پیمان لطفی  ساعت۱۹:۰۰  با همکاری رادیو البرز از رادیو ایران موج اف‌ام ردیف ۹۰مگاهرتز و موج ای‌ام ردیف ۵۵۸ کیلوهرتز پخش می‌شود.

امتیاز شما