امروز چهارشنبه  ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
با حضور همکاران و خانواد ه‌های ایشان در روز مبعث حضرت رسول اکرم (ص) و دهه مبارک فجر؛
با حضور همکاران و خانواد ه‌های ایشان در روز مبعث حضرت رسول اکرم (ص) و دهه مبارک فجر؛

ویژه برنامه پیامبر مهربانی کاری از سیمای گلستان

مشاهده ۱۹۵
۱۴۰۲/۱۱/۱۸- ۱۹:۰۱
تعداد بازدید:195

ویژه برنامه «پیامبر مهربانی» کاری از سیمای گلستان با حضور همکاران و خانواده‌های ایشان در سالن همایش های صدا و سیما روز مبعث حضرت رسول اکرم (ص) و در ایام چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر برای بینندگان همیشه همراه گلستانی روی آنتن رفت.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این برنامه با اجرای گروه سرود ارتش و اجرای استندآپ کمدی و مسابقه خانوادگی، مولدی خوانی و اهداء جوایز به خانوداه‌ها، موسیقی پاپ و بخش های شاد و مفرح برگزار شد.

 مدیر کل صداوسیمای گلستان در این برنامه ضمن تبریک این ایام و در پیش بودن جشن بزرگ انقلاب در جمع خانواده ی صدا و سیمای گلستان گفت: در روز 22 بهمن بار دیگر همه با هم پیروزی بزرگ انقلاب اسلامی را به جشن می نشینیم و فریاد وحدت و برادری را سر می دهیم.

رسول شکری نیا گفت: در این چهل و پنج سال با وجود تحریم ها، جنگ و برنامه‌های مختلفی که دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی ایران برای ما تدارک دیده بودند همین انسجام و در کنار هم بودن ما، همه ی آن نقشه‌ها را نقش بر آب کرد و امروز ما خانواده‌های ایرانی در کنار هم بودن را با به میدان آوردن فرزندانمان بار دیگر تمرین می‌کنیم.

وی با اشاره به برنامه ی مهم انتخابات پیش رو در 11 اسفند افزود: همه ی ما امروز وظیفه ی خطیر شرکت در انتخابات را در پیش داریم و این مهم حاصل نمی‌شود مگر با اتحاد و انسجام و حس مسئولیت اجتماعی که در وجود تک تک ما نهادینه است.

وی تصریح کرد: شما خانواده ی بزرگ رسانه ملی همیشه و همه جا در کنار مردم بوده اید و تلاش کرده اید حضور یکپارچه و منسجم ملت بزرگ ایران را به تصویر بکشید و مطمئنن این وظیفه را در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات 11 اسفند به خوبی پوشش خواهید داد تا به دشمنان ثابت کنید هم پای مردم تا پای جان برای ایران خواهید ایستاد.

تصاویر

امتیاز شما