امروز سه شنبه  ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
همزمان با افتتاح 200 شبکه انتخاباتی سراسر کشور انجام شد
همزمان با افتتاح 200 شبکه انتخاباتی سراسر کشور انجام شد

افتتاح رسمی‌ 7 شبکه‌ تبلیغاتی نامزدهای انتخاباتی مجلس شورای اسلامی‌ در استان همدان

مشاهده ۳۸۴
۱۴۰۲/۱۱/۲۰- ۱۱:۰۹
تعداد بازدید:384

همگام با آغاز بکار رسمی ٢٠٠ شبکه تلویزیونی انتخاباتی نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی‌؛ در استان همدان نیز 7 شبکه تبلیغاتی انتخاباتی به صورت ویدیو کنفرانسی افتتاح شدند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در این مراسم رسمی، آقای دکتر جبلی رییس سازمان صدا و سیما، آقای دکتر وحیدی وزیر کشور و آقای دکتر رییسی، رییس جمهور ایران اسلامی، حضور داشتند و با سخنانی مراسم را پی گرفتند. این مراسم که همزمان، از شبکه خبر ١ و ٢ بصورت پخش زنده روی آنتن بود با سخنان آقای دکتر رییسی ادامه یافت. رییس جمهور با قدردانی ویژه از رییس و کارکنان رسانه ملی در این اقدام بسیار عالی، رسما با نام مبعث رسول گرامی اسلام و دهه مبارک فجر، ٢٠٠ شبکه در جمهوری اسلامی ایران را افتتاح کرد. همچنین در ادامه این مراسم دکتر الوندی مدیرکل صدا و سیمای استان همدان که میزبان دکتر رضانیا معاون سیاسی امنیتی استاندار بود با اشاره به راه اندازی ٧ شبکه تلویزیونی در استان همدان گفت: برنامه ریزی برای ضبط مناظرات نامزدهای انتخاباتی مجلس شورای اسلامی در استان انجام شده و 24 بهمن کار ضبط مناظره نامزدهای همدان و فامنین، 25 بهمن ملایر و نهاوند، 26 بهمن اسدآباد، رزن و درگزین و 27 بهمن تویسرکان و بهار و کبودرآهنگ آغاز می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار هم در این جلسه با قدردانی ویژه از مدیر و دستندرکاران رسانه استانی گفت: این امکان فوق العاده موقعیت عالی برای نامزدهای انتخاباتی مجلس است و استانداری همدان آمادگی کامل برای همکاری با رسانه استانی را دارد. دکتر رضانیا با اشاره به هجمه‌های زیاد علیه رسانه ملی گفت: امیدواریم با این عزم جدی که در استان بوجود آمده شاهد حضوری پرشور و آگاهانه و قدرتمند در تاریخ کهن دیار دارالمومنین و دارالمجاهدین استان همدان باشیم.

امتیاز شما