امروز يك شنبه  ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

آذربایجان غربی پا به پای انقلاب در "یاشا ایران"

مشاهده ۹۰
۱۴۰۲/۱۱/۲۱- ۱۰:۴۶

همزمان با 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، صداوسیمای آذربایجان غربی با ویژه برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی راهپیمایی مردم همیشه در صحنه آذربایجان غربی را پوشش می‌دهد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، «یاشا ایران» عنوان ویژه برنامه زنده سیمای آذربایجان غربی در روز 22 بهمن است که همزمان با پخش استودیویی از ساعت 9 صبح در ارتباط با واحدهای سیار و گروه‌های برنامه‌ساز به انعکاس زنده مراسم جشن پیروزی انقلاب اسلامی ، راهپیمایی مردمی و برنامه‌های فرهنگی ویژه این روز در شهرها و مناطق مختلف استان با استفاده از ظرفیت خبرنگاران شهرستان‌ها در راستای عدالت گستری رسانه ملی اقدام خواهد نمود.  اجرای زنده گروه‌های سرود منتخب استان و گفتگوی کارشناسی با اساتید حوزه و دانشگاه  درباره نقش مردم در ثمردهی انقلاب اسلامی‌پس از 45 سال از بخش‌های این برنامه است که به تهیه کنندگی داود غفاری آذر و اجرای حامد نوحی و مینا عبدالعلی زاده روی آنتن خواهد رفت.

رادیو چی چست آذربایجان غربی  نیز در روز 22 بهمن ویژه برنامه زنده «شانلی گون» را تقدیم مخاطبان خود می‌کند. این برنامه به تهیه کنندگی محمدعلی عبدالی و گویندگی آمینه تقی پور و مجتبی حاجی وندایی و گزارشگری داریوش دربندی ، مجتبی سعیدی ، عرفان بدلی و زهرا محمدی از ساعت 9 صبح انعکاس دهنده جشن‌ها و کاروان‌های شادی و راهپیمایی مردم غیور ارومیه و شهرهای مختلف استان به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی خواهد بود. توجه دادن نسل جوان به دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران، یادآوری لحظات باشکوه 22 بهمن ماه سال 57، پیروزی انقلاب اسلامی الگویی برای مردمان آزادیخواه جهان، همدلی مردم در حفظ انقلاب و نتایج آن و ... از موضوعاتی است که با حضور کارشناسانی از حوزه و دانشگاه در این برنامه به بحث و تبادل نظر گذاشته خواهد شد.

امتیاز شما