امروز شنبه  ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

آمادگی شبکه فارس برای انعکاس یوم الله 22 بهمن

مشاهده ۱۵۲
۱۴۰۲/۱۱/۲۱- ۱۱:۰۳

شبکه فارس برنامه‌های متنوعی را برای یوم الله 22 بهمن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در نظر گرفته است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، علی دیانتی معاون سیمای فارس گفت: بانگ الله اکبر همراه با تصاویر شادی مردم در شب قبل از 22 بهمن از سیمای فارس پخش می‌شود و برای روز 22 بهمن و حماسه مردم در راه پیمایی، ویژه برنامه ای با عنوان "جشن انقلاب" با بخش های شاد و متنوع و انعکاس زنده حضور پر شور مردم در راه پیمایی از ساعت 9 صبح تدارک دیده شده است.
معاون سیمای فارس در ادامه بیان کرد: در برنامه زنده "جشن انقلاب" ارتباط زنده با شهرستان‌ها بصورت دو قاب از شبکه فارس و شبکه‌های ملی، پخش گزارش های مردمی و تولید فیلم کوتاه "ایران فردا" در روز راهپیمایی به مدت 20 دقیقه و ارتباط با شبکه‌های مختلف استان‌ها و انعکاس حضور مردم شهید پرور شیراز و استان فارس در قاب شبکه‌های سراسری را در دستور کار داریم.
دیانتی گفت: برنامه‌های تامینی بسیاری برای معرفی حماسه و رویدادهای انقلاب اسلامی‌به نسل جوان در سیمای فارس تدارک دیده شده است که از 12 بهمن تا 22 بهمن در حال پخش است از جمله مستندهای تولیدی "جشن هنر انقلاب" ، "سرود 22 بهمن" ، "فارس در گذر انقلاب" ،" بهمن خونین جاویدان" ، "مسجد حبیب" ، "در برابر طوفان" ،" تپش"
معاون سیمای فارس ادامه داد: پخش ویژه برنامه" فجر دلگشا" از ساعت 21:30 امشب 21 بهمن ماه به مدت 75 دقیقه از مهمترین برنامه‌های سیمای فارس در ایام 22 بهمن است.
مجید مجرد معاون صدای فارس هم گفت: ویژه برنامه زنده "سرای امید" از ساعت 9 صبح روز 22 بهمن روی آنتن رادیو فارس خواهد رفت و با مخاطبان شبکه رادیویی در روز حماسه 22 بهمن ماه همراه خواهد شد، در این برنامه با ارتباط های متعدد و حضور گزارشگران در سطح شهر و شهرستان‌های استان حال و هوای یوم الله 22 بهمن انعکاس داده خواهد شد.
مجرد معان رادیو فارس بیان کرد: همچنین برنامه‌های مختلفی از رویدادها و وقایع مختلف انقلاب بصورت برنامه‌های ترکیبی و مستند رادیویی با عناوین" انقلاب به افق فارس"، "فجر دانش" ، "روزی روزگاری پهلوی" ، "صبح روشن" ، "گذرگاه تاریخ" ، "راه افتخار" و "شمس جاوید" از صدای مرکز فارس پخش می‌شود.
معاونت خبر شبکه فارس هم با اشاره به تدارک گسترده استانی برای انعکاس خبری حماسه حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت: با بکارگیری تجهیزات و تصاویر هوایی، گزارشگران و خبرنگاران و ارتباط های تصویری با شهرستان‌های استان و تولید گزارش های خبری برای پخش از بخش های خبری شبکه فارس و شبکه‌های ملی راهپیمایی مردم شیراز و فارس را پوشش خواهیم داد.
غلامرضا عسکری معاون خبر فارس هم گفت: گزارش های تولیدی مختلفی مانند موفقیت جوانان در شرکت های دانش بنیان و صنعتگران در ساخت تجهیزات نفتی و پتروشیمی نیز در دستور کار پخش قرار دارد و همچنین ضبط و پخش جلوه‌های ویژه حضور پرشور مردم استان و شیراز از قاب خبر فارس و اخبار سراسری لحظه به لحظه مخاطبان را از وقایع و رویدادهای یوم الله 22 بهمن در استان مطلع کند.
علی خورشیدسوار معاون فضای مجازی شبکه فارس هم بیان کرد: فضای مجازی صدا و سیمای فارس با برگزار پویش "دعوت" در یوم الله 22 بهمن و تولید تیزر، فتوکلیپ و عکس نگاشت با محوریت پویش "دعوت" به استقبال 22 بهمن خواهد رفت.
وی ادامه داد: آماده سازی بسترهای دریافت تولیدات کاربر ساخته ویژه 22 بهمن شامل تولیدات دانش آموزی، مردمی، جبهه انقلاب و خبرنگاران آزاد و استفاده از تمام ظرفیت ها و سکوهای انتشار در پیام رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی با همگرایی با سایر نهادها عضو قرارگاه فتح چهار همراه مخاطبان هستیم.

امتیاز شما