امروز دوشنبه  ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

صدا و تصویر راهپیمایی باشکوه مردم یزد در ۲۲ بهمن روی آنتن زنده شبکه یزد رادیو یزد و شبکه‌های سراسری

مشاهده ۱۵۳
۱۴۰۲/۱۱/۲۲- ۱۷:۲۳

شبکه یزد و رادیو یزد با پخش ویژه برنامه‌های مختلف راهپیمایی باشکوه مردم را در روز 22 بهمن پوشش تصویری دادند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، همزمان با شروع راهپیمایی، صدا و تصویر این رویداد و حماسه مردمی‌ به صورت زنده از نقاط مختلف استان، شهرستان‌ها و روستاها روی آنتن شبکه یزد و رادیو یزد رفت. این پوشش رادیویی و تلویزیونی از شبکه‌ استانی پخش و با ارتباط مستمر و مستقیم با شبکه‌های سراسری رسانه ملی شامل شبکه خبر، شبکه 2، شبکه آموزش، شبکه ورزش،شبکه سه،شبکه یک،شبکه چهار،شبکه قرآن ،شبکه افق بطور زنده پخش شد.

همچنین در مراسم راهپیمایی روز ۲۲ بهمن امسال، جشن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از ساعت ۹:۰۰ صبح با حضور گسترده اقشار مختلف مردم ولایی و انقلابی یزد آغاز شد و با حضور سخنران کشوری این مراسم سرلشکر رحیم صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا بطور زنده از شبکه یزد و رادیو یزد پخش شد.

رادیو یزد نیز ویژه برنامه جشن پیروزی را در دو بخش استودیویی و استودیو سیار از لحظه‌های ابتدای صبح پیروزی به روی آنتن برد.

این ویژه برنامه با بخش های متنوعی مثل گزارش از راهپیمایی مردمی در 22بهمن در استان و شهرستانهای مختلف استان با پوشش گزارشی و مراسم محوری در مرکز استان و نیز ارائه گزارش از شهرستان‌ها و روستاهای یزد به روی آنتن رفت.

این برنامه به تهیه کنندگی حمیدرضا امیری در استودیو و حمید طلایی در استودیو سیار مستقر در تکیه امیرچقماق و گویندگی در استودیو پخش رادیو یزد الهه دهقانپور و حامد سلطانی و محمد جواد سعیدنیا و گوینده مستقر در استودیو سیار مهدیه شریفی و گزارشگری محمدحسین آقایی و زهرا دهقانی زاده و نویسندگی مهدیه حسین مرشدی از رادیو یزد پخش شد.

در شبکه یزد نیز ویژه برنامه شکوه پابرجا با محوریت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی‌با بخش های متنوع بطور زنده به روی آنتن رفت.

شکوه پابرجا 22 بهمن 1402 مراسم راهپیمایی 22 بهمن را پوشش تصویری داد و شکوه حضور مردم استان را به تصویر کشید و بخش هایی مانند گروه‌های سرود ، حضور کارشناس سیاسی در برنامه و ارتباط زنده با مراسم راهپیمایی و حضور مردم را به روی آنتن شبکه یزد برد.

شکوه پابرجا به تهیه کنندگی علی محمد خادمی، دستیار تهیه عباس برزگر، کارگردانی ابوالفضل دهقانیزاده و بهشاد حکمت، تصویربرداری محمدرضا زارع و محمد دهقانی و حسین زارع، صدابرداری مرضیه حسن زاده و محمد خدام ، دستیاران تصویر حامد زیباکلام و محمدعلی فلاح نیا و منشی صحنه حسین عقیلی و سارا زارع به روی آنتن شبکه یزد و شبکه‌های سراسری رفت.

خبرنگاران و تصویربرداران معاونت خبر یزد هم با حضور در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن از همان اوایل صبح در یزد ، شهرستانها و مناطق و روستاهای استان ، حضور گسترده و با شکوه مردم دارالعباده را ثبت و منعکس کردند.

گروههای خبری مرکز یزد همچنین با تهیه گزارش های متنوع با سوژه‌های مختلف، حضور پرشور مردم انقلابی و ولایتمدار را روایت کردند.

امتیاز شما