امروز يك شنبه  ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

آوای فجر میزبان دبیر جشنواره موسیقی

مشاهده ۱۶۷
۱۴۰۲/۱۱/۲۵- ۱۲:۰۲

رادیو صبا در ویژه برنامه آوایی فجر میزبان رضا مهدوی دبیر سی و نهمین جشنواره موسیقی فجر شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این شبکه رادیویی همزمان با برگزاری سی‌ونهمین جشنواره موسیقی فجر ویژه برنامه «آوای فجر» از محل برگزاری این جشنواره راهی آنتن می‌شود و مخاطبان را در جریان آخرین اخبار و رویداد های این جشنواره قرار می دهد.
این برنامه با گفتگو با مسئولان، هنرمندان، خبرنگاران و ارائه گزارشی از رویداد های این جشنواره و نقد وبررسی اتفاقات جشنواره موسیقی فجر از محل برگزاری این جشنواره همراه مخاطبان می‌شود.

رضا مهدوی دبیره سی و نهمین جشنواره موسیقی فجر با حضور در غرفه رادیویی صبا درباره این جشنواره توضیحاتی ارائه کرد، مهدوی جشنواره موسیقی فجر را فرصتی برای حضور همه اهالی موسیق دانست و گفت این جشنواره باید به گونه‌ای که همه اهالی موسیقی در آن به راحتی حضور پیدا کنند و هنرنمایی داشته باشند تا هم اعتباری برای جشنواره بیاورند و هم اعتباری برای خودشان به ارمغان ببرند.
دبیر جشنواره موسیقی فجر در این مصاحبه رادیویی از هنرمندانی که به خاطر کمبود سالن‌ها و امکانات امکان حضور در جشنواره برای آن میسر نشد، عذرخواهی کرد.
رضا مهدوی درباره بخش تقدیر در جشنواره موسیقی فجر گفت: در این بخش قرار است از شخصیت‌های مهم پیشکسوت و نام آوری مثل فضل الله توکلی، استاد درویش رضا منظمی و همایون رحیمیان تقدیر کنیم.

«آوای فجر» هر روز ساعت ۱۸:۳۰با اجرای فریبا باقری و تهیه کنندگی آزاده شاهرخ مهر راهی آنتن صبا می‌شود.

امتیاز شما