امروز شنبه  ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
چهارمین و آخرین روز ضبط برنامه انتخاباتی؛
چهارمین و آخرین روز ضبط برنامه انتخاباتی؛

مناظره انتخاباتی نامزدهای شهرستانهای تویسرکان، بهار و کبودرآهنگ

مشاهده ۱۰۳۹
۱۴۰۲/۱۱/۲۷- ۱۱:۳۸
تعداد بازدید:1039

ضبط مناظره انتخاباتی نامزدهای شهرستان تویسرکان، در استودیو‌های شهید رستمی و شهرستان‌های بهار و کبودرآهنگ، در استودیو شهید دوروزی شبکه همدان آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، چهارمین روز ضبط این مناظره‌ها بر اساس نوبت بندی در روز چهارم به نامزدهای شهرستان‌های تویسرکان، بهار و کبودرآهنگ اختصاص داشت. عوامل پرتلاش صدا و سیمای استان همدان، در 3 روز گذشته در شرایط سخت آب و هوایی و بارش رحمت الهی ، از ساعت 8 صبح تا بعد از 24 شب در حال ضبط این برنامه‌های انتخاباتی بودند. نامزدهایی که مایل به حضور در برنامه مناظره انتخاباتی بودند با حضور در دو استودیوی ویژه شهید دوروزی و شهید رستمی‌به سوالات طراحی شده در زمان تعیین شده پاسخ دادند.

برنامه مناظره‌ها در زمان تبلیغات، از شبکه‌های تلویزیونی انتخابات استان که به صورت مجزا و برای هر حوزه انتخابیه راه اندازی شده، برای شهروندان پخش می‌شود.

گفتنی است، این اقدام رسانه ملی و استانی، در جهت عدالت رسانه ای و ایجاد شور و نشاط هرچه تمام‌تر برای مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو در حال انجام است. مردم با بصیرت استان همدان می‌توانند، با جستجوی دوباره دستگاه‌های گیرنده خود یا از طریق شبکه‌های اجتماعی به هفت کانال تلویزیونی انتخابات دسترسی پیدا کنند.

امتیاز شما