امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
"اسرائیل می‌گوید" هیسپان تی‌وی بررسی می‌کند؛
"اسرائیل می‌گوید" هیسپان تی‌وی بررسی می‌کند؛

حمله به «رفح» آخرین اهرم فشار نتانیاهو

مشاهده ۱۹۷
۱۴۰۲/۱۱/۲۹- ۱۲:۰۳
تعداد بازدید:197

برنامه "اسرائیل می‌گوید" (Dice Israel) شبکه هیسپان تی وی به بررسی حمله به رفح به عنوان آخرین اهرم فشار بنیامین نتانیاهو می‌پردازد.

 به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه این هفته "اسرائیل می‌گوید" در گفت و گو  با کارشناس برنامه علی حیدر کارشناس مسائل اسرائیل به بررسی تهدیدات بنیامین نتانیاهو مبنی بر حمله به رفح به عنوان آخرین فشار به حماس اختصاص دارد.

رفح، جنوبی‌ترین شهر غزه، تقریبا آخرین جایی که تا کنون از تهاجم اسرائیل در امان مانده است.  وقتی که یحیی سنوار، رئیس دفتر سیاسی حماس در نوار غزه، دستیاران نزدیک او و نظامیان حماس در شهر غزه و سپس در خان‌یونس یافت نشدند، نخست‌وزیر رژیم‌صهیونیستی به ارتش دستور بررسی گسترش عملیات زمینی خود به شهر رفح در جنوب غزه را داد.ارتش رژیم صهیونیستی ا ین کار را انجام می‌دهد زیرا تصور می‌کند سنوار و نیروهایش و احتمالا گروگان‌های اسرائیلی که هنوز زنده هستند و در تونل‌های زیر این منطقه جنوبی نوار غزه حضور دارند.

برنامه «اسرائیل می‌گوید» روز دوشنبه ساعت 20:30 به وقت تهران از شبکه هیسپان تی وی پخش می‌شود و تکرار آن سه شنبه در ساعات 7:00، 11:30، 15:00و 23:30 خواهد بود.

 

امتیاز شما