امروز يك شنبه  ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

آغاز مرحله دوم ضبط مناظره‌های انتخابات در صدا و سیمای مرکز کرمان

مشاهده ۴۴۰
۱۴۰۲/۱۲/۰۱- ۰۸:۳۱

مرحله دوم ضبط مناظره‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی استان کرمان در محل تدارک دیده شده این مناظره‌ها در صدا و سیمای مرکز این استان آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، با حضور نامزدهای ثبت نام کرده برای مناظره از حوزه انتخابیه شش شهرستان کهنوج، جازموریان، رودبارجنوب، منوجان،قلعه گنج،و فاریاب مرحله دوم مناظره‌های انتخابات استان کرمان آغاز شد.

دکتر علیرمضانی مدیرکل صداوسیمای استان کرمان از تداوم ضبط مناظره نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی این استان خبر داد و گفت: مرحله اول ضبط مناظره‌ها با حضور ۸۷ نفر از ۹ حوزه انتخابیه استان کرمان انجام شد. بیشترین نامزدهای شرکت کننده در دور اول مناظره‌ها از حوزه انتخابیه کرمان و راور با ۲۲ نفر و کمترین آن از حوزه انتخابیه شهربابک با ۳ نفر برگزار شد.

دکترعلیرمضانی گفت: مرحله دوم ضبط مناظره نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی استان کرمان با حضور نامزدهای حوزه انتخابیه کهنوج و ۵ شهر تابعه در صدا و سیمای کرمان آغاز شد.

وی با بیان اینکه در این مرحله تعداد نامزدها افزایش یافته و ساختار مناظره نیز تغییر کرده افزود: در این مرحله افرادی که به تازگی صلاحیت شان تایید شده یا حوزه‌های انتخابیه شان را تغییر داده اند به جمع نامزدهای متقاضی ضبط تلویزیونی تبلیغات اضافه شده است.

مدیرکل صداوسیمای کرمان گفت: در این مرحله پس از قرعه کشی از بین سوالهای عمومی، دو سوال توسط مجری پرسیده می‌شود و نامزدهای همان حوزه انتخابیه در این باره گفت و گو می‌کنند.

دکتر علیرمضانی با بیان اینکه مدت زمان مناظره نامزدها در هر حوزه انتخابیه ۱۲۰ دقیقه است افزود: مناظره هر حوزه انتخابیه در موعد تبلیغات انتخابات مجلس در کانال انتخاباتی همان حوزه پخش خواهد شد.

علیرمضانی تاکید کرد: شهروندان با جستجوی این کانال‌ها در دستگاه‌های گیرنده می‌توانند برای اطلاع و آگاهی از صحبت‌های نامزد‌های انتخاباتی درجهت انتخاب درست و صحیح کاندیدها، از گفتگو‌ها در مناظرات استفاده کنند و همچینن دریافت این کانال‌ها را به سایرین نیز پیشنهاد کنید تا از این ظرفیت استفاده حداکثری شود.

امتیاز شما