امروز چهارشنبه  ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
در شبکه آی فیلم عربی؛
در شبکه آی فیلم عربی؛

گفت و گوی اختصاصی با دارنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد از چهل و دومین جشنواره فیلم فجر

مشاهده ۱۴۴
۱۴۰۲/۱۲/۰۸- ۱۵:۳۸
تعداد بازدید:144

ارسطو خوش رزم، برنده جایزه سیمرغ بلورین چهل و دومین جشنواره فیلم فجر، مهمان ویژه برنامه « آی فیلم پلاس» شبکه آی فیلم عربی بود.

 به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، ارسطو خوش رزم دارنده سیمرغ بلورین چهل و دومین جشنواره فیلم فجر با حضور در برنامه ویژه «آی فیلم پلاس» در روز نیمه شعبان، سالروز ولادت با سعادت حضرت امام مهدی (عج)، از چگونگی کسب این عنوان با مخاطبان برنامه سخن گفت.

وی درباره احساس خود نسبت به کسب سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد در چهل و دومین جشنواره فیلم فجر گفت: من خیلی از این موضوع خوشحالم چون این مزد 20 سال تلاش و صبر من بود.

وی در ادامه گفت: خرسندم از اینکه با اولین فیلم سینمائی توانستم سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد را کسب کنم و تا جایی که می‌دانم بعد از داریوش مهرجویی دومین بازیگری هستم که توانستم این اتفاق را رقم بزنم.

خوش رزم افزود: من خود را فرزند تلویزیون می دانم چون بیشترین کارهایی که در حوزه تصویر کردم در تلویزیون بوده و امیدوارم کماکان این افتخار را داشته باشم که در تلویزیون بازی کنم و مهمان نگاه مردم باشم.

شایان ذکر است؛ ارسطو خوش رزم این روزها با سریال "جاده چالوس" که هر هفته از یکشنبه تا پنج‌شنبه ساعت 22:30 به وقت تهران پخش می‌شود، مهمان خانه‌های بینندگان کانال آی فیلم عربی است.

 برنامه "آی فیلم پلاس" به تهیه کنندگی و کارگردانی اسعد بدوی پور با اجرای فاطمه سجادی هر جمعه ساعت 12 بامداد به وقت تهران به روی آنتن کانال آی فیلم عربی می رود.

امتیاز شما