امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

آنتن انتخاباتی شبکه تهران در آخر هفته

مشاهده ۱۶۵
۱۴۰۲/۱۲/۰۸- ۱۵:۴۹

شبکه تهران در آستانه انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری که جمعه ۱۱ اسفند ماه در سراسر کشور برگزار می‌شود، با طراحی و تغییرات ویژه در جدول پخش، برنامه‌های انتخاباتی خود را روانه آنتن می‌کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی،  

این شبکه  با برنامه‌هایی نظیر «مثبت تهران بیست»، «طهرون تهران»، «تا نیایش»، «سلام تهران» و ویژه برنامه زنده ی انتخابات در استان تهران فضای انتخاباتی کشور و شهر را به تصویر می‌کشد.

میزبانی «مثبت تهران بیست» از مسئولین امر برگزاری انتخابات
برنامه «مثبت تهران بیست» که با هدف بررسی و آگاهی ‌بخشی حول محور انتخابات چندی است از گروه شهرستان‌ها به صورت ویژه روانه آنتن می‌شود؛ در هفته منتهی به ۱۱ اسفند در سه شب متوالی تا چهارشنبه ۹ اسفند ساعت ۲۰ در جدول پخش برنامه‌های شبکه تهران قرار دارد و میزبان مسئولان و مهمانان مختلف و مرتبط با امر انتخابات خواهد بود.

دوربین مخفی در طهرون
گروه اجتماعی شبکه تهران با برنامه‌های «سلام تهران» و «طهرون تهران» در روزهای باقیمانده به روز انتخابات، آنتن انتخاباتی شبکه تهران سیما را رنگارنگ می‌کند.
برنامه «طهرون تهران» با اجرای مهبد قناعت پیشه تا چهارشنبه، هر شب حوالی ساعت ۲۱ روی آنتن خواهد رفت. در این برنامه هر شب یک موضوع و سوژه مثل نقش رسانه‌های بیگانه و شبکه‌های معاند در بی اهمیت جلوه دادن انتخابات، هویت فردی و اهمیت مهارت تصمیم گیری در زندگی فردی و اجتماعی و یا همبستگی مردم برای حضور حداکثری در انتخابات را بررسی و تبیین می‌کند.
«طهرون تهران» با حضور کارشناس های متنوع، موضوع رای اولی‌ها و نقش نوجوانان دهه هشتادی در آینده کشور را به چالش خواهد کشید. تولید آیتم های ویژه مثل دوربین مخفی و تخته سیاه از دیگر بخش های جذاب برنامه «طهرون تهران» است. در بخش دوربین مخفی شما راننده تاکسی را مشاهده خواهید کرد که نامزد انتخابات شده است و ... همچنین در بخش تخته سیاه نوجوانان دهه هشتادی دلایل رای دادن را روی آن می نویسند تا ...


«سلام تهران» میزبان خانواده‌های شهدا، ورزشکاران و هنرمندان می‌شود
ویژه برنامه «سلام تهران» صبح و شب پنجشنبه از شهر قدس و از استودیو این برنامه روی آنتن می رود. «سلام تهران» صبح پنجشنبه حوالی ساعت ۸ با مردم و مسئولین شهر قدس دیدار می‌کند و فضای انتخاباتی این شهر را نیز به تصویر می‌کشد.
این برنامه همچنین پنجشنبه شب ساعت ۲۱ به صورت کامل ویژه انتخابات پیش رو تماشایی می‌شود.
حضور اقشار مختلف از جمله ورزشکاران، نخبگان، معلمان نمونه، هنرمندان مردمی، رزمندگان، خانواده‌های شهدا و ... از مهمانان «سلام تهران» پنجشنبه شب به شمار می رود. همچنین حضور تیم گزارشی برنامه در شهرستان‌های استان تهران و تهیه گزارش مردمی‌با موضوع انتخابات بخش دیگری از تدارک این برنامه است.
هومن ستوده و ابوالفضل اینانلو اجرای این برنامه را بر عهده دارند تا آیتم های طنز و سرگرمی این برنامه را برای شما نمایش بگذارند و از گروه‌های موسیقی اقوام نیز میزبانی نمایند.  

مدرسه فرزندان ما
همچنین برنامه کوتاه «مدرسه ما» و چند نماهنگ مثل «انتخاب من» و «راه اعتلا» از دیگر تولیدات گروه اجتماعی برای انتخابات پیش رو است.   
«مدرسه ما» تا پنجشنبه هر روز ساعت ۱۴:۳۰ روی آنتن می رود و نماهنگ های تازه تولید شده در طول روز و در فواصل برنامه‌های مختلف تماشایی می‌شود.

نگاه معارفی به انتخابات
گروه معارف نیز برنامه «تا نیایش» را روزهای چهارشنبه و پنجشنبه به صورت زنده از ساعت ۱۲:۴۰ روی آنتن می‌برد.
این برنامه با اجرای احمد شفازاده، سید رضا نواب، مهیار عبدالهی و محبوبه عزیزی و با حضور کارشناسان دینی و معارفی به موضوع انتخابات و انتخاب اصلح می‌پردازد.

یک استان یه عالمه رای
پخش شبکه تهران پنجشنبه از ساعت ۱۰:۳۰ و جمعه از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۲۲ میان برنامه‌هایی روانه آنتن خواهد کرد. مجری این برنامه حسین مولایی است و در طول پخش آن گزارش زنده برنامه‌های «در شهر در استان» با موضوع انتخابات روی آنتن خواهد رفت.
حضور مهمان‌های مختلف، ارتباط با شهرستان‌های استان تهران مثل شهریار، ورامین، به تصویر کشیدن حماسه حضور مردم شهر تهران پای صندوق های رای در محلات مختلف مانند نازی آباد، شهر ری و... از جمله آیتم های برنامه زنده شبکه تهران سیما است.

امتیاز شما