امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
در «سنتز» هیسپان تی‌وی بررسی می‌شود؛
در «سنتز» هیسپان تی‌وی بررسی می‌شود؛

انتقاد رئیس جمهور برزیل از اسرائیل

مشاهده ۱۱۵
۱۴۰۲/۱۲/۰۹- ۱۵:۱۸
تعداد بازدید:115

برنامه این هفته «سنتز» شبکه اسپانیایی زبان هیسپان تی‌وی به بررسی انتقاد شدید "لولا داسیلوا" رئیس جمهور برزیل علیه رژیم صهیونیستی می‌پردازد.

 به‌ گزارش روابط‌عمومی رسانه ملی، در این هفته برنامه سنتز به موضع گیری رئیس جمهور برزیل در خصوص اقدامات صهیونیست ها در جنگ غزه اختصاص دارد.

جنگ غزه در ابعاد گوناگون، رژیم اسرائیل را با چالش و بحران رو به رو کرده و رژیم غاصب اسرائیل چه در محیط منطقه ای و بیشتر در عرصه بین المللی با چالش ها ی جدی روبه رو شده است. در این راستا، "لولا ایناسیو داسیلوا" رئیس جمهور برزیل در موضع گیری، اقدامات صهیونیست‌ها در جنگ غزه را به جنایات فاشیست‌ها و هیتلر در بحبوحه جنگ جهای دوم تشبیه کرده و خواستار پایان سریع جنگ و نسل کشی علیه مردم فلسطین از سوی اسرائیل شده است.

برنامه «سنتز» محصول شبکه هیسپان تی‌وی پنجشنبه ساعت 3:03 بامداد به وقت تهران از شبکه هیسپان تی وی پخش می‌شود. تکرار این برنامه همان روز ساعات 10:00و 19:30 و روز جمعه ساعت 12:00 بازپخش می‌شود.

علاقه‌مندان می توانند با مراجعه به آدرس https://www.hispantv.com/showprogram/sintesis/778 این برنامه را در وب سایت شبکه هیسپان تی وی مشاهده کنند.

امتیاز شما